1.2

1.5K 68 27
                                    

Alin

"Arkadaşlar çalışma kitabındaki 6. ünitenin çalışmaları ödev, haftaya kontrol edeceğim." dedi ingilizce hocası.

"Çıkabilir miyiz hocam?"

"Çıkın çıkın. İyi hafta sonları çocuklar." dedi hoca. Sınıfın neredeyse yarısı koşarak sınıftan çıkarken yavaşça montumu giydim ve çantamı sırtıma geçirdim.

Ben de sınıftan çıktıktan sonra törene geç kalmamak için hızlı adımlarla merdivenlerden inmeye başladım.

"Pşşt! Çilli!" diyen tanıdık bir ses yankılandı olduğum boş koridorda.

Arkama dönüp bana doğru hızlı hızlı yürüyen Sancak'a baktım.

"Ne var?"

"Sağ ol çok iyiyim ben de. Bak ne soracağım ben sana." dedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladı. Ama onun adımları hayvan gibi olduğu için ben yürümekten çok sürükleniyordum.

"Sancak, çek şu elini." dedim elini omzumdan atmaya çalışırken.

"Çilli bak şimdi, senin şu arkadaşın var  ya. Esmer olan."

"Sancak, bence elini kendin çek çünkü ben çekersem yanlışlıkla bir yerlerine sokabilirim." dedim sabrım tükenmeye başlarken.

"Heh, hatırladın dimi kızı? Adı neydi onun?"

"Ya sen beni dinlemiyor musun?!" dedim ve omzumu kolundan kurtarıp ondan uzaklaştım.

"Ama sen de beni dinlemiyorsun Çilli'cim?" dedi savunma yaparak.

"Hiç beni alakadar etmeyen şeyler söylüyorsun çünkü Sancak. Seni abim gönderdi değil mi?" dedim. Abimin Feride'ye ilgisi olduğunu biliyordum. Kendisi benden numarasını alamayınca devreye Sancak'ı sokmaya çalışıyordu anlaşılan.

"Aa, ne münasebet? Ben sadece senin arkadaşlık ilişkilerini merak etmiştim." dedi şirin şirin gülümseyerek.

"Abim sana ne teklif etti?" dedim kollarımı bağlayarak.

"1,5 iskender." dedi hemen.

"Ben sana tatlı da ısmarlarım, yeter ki sal beni." dedim bıkkınlıkla.

Kolumdan tutup beni kendine çekti. "Yemin et?" dedi şüpheci bir şekilde.

Boy farkımızdan dolayı yüzüne bakmak için kafamı hafifçe kaldırmak zorunda kalmıştım. Olduğumuz mesafeden tanıdık parfüm kokusunu alabiliyordum. Son 3 yıldır aynı parfümü kullandığını fark ettim.

Sadece bir tatlı için bu kadar yükselmesine gülmek istesem de kendimi tuttum.

"Yemin ederim Sancak. Şimdi izin verirsen törene yetişmem gerek." dedim tuttuğu kolumu göstererek.

"Hassiktir, törene geç kaldık!" dedi o anda fark ederek ve kolumu bırakmak yerine beni de kendisiyle beraber merdivenlerden aşağıya sürüklemeye başladı.

"Bıraksana kolumu geri zekalı yuvarlanıp düşeceğiz şimdi!" diye bağırdım beni arkasından sürüklerken.

"Merak etme Çilli, ben tutarım seni." 

-

Eve geldiğimde, hızlıca bir duş aldım ve aradan çıkartmak için ödevlerimi yapmaya başladım.

O sırada telefonuma gelen mesaj sesleri dikkatimi çekti. Bu kadar seri mesajı bir tek Gamze atmış olabilirdi.

Orospular Kaynaşıyor

Gamze : LAN

Gamze : LAN LAN LAN

Alin : Ne oldu?

Gamze : KANKA KEMAL SENİ TAKİP ETMEYE BAŞLAMIŞ!

Feride : Nereye takip etmiş?

Gamze : GERİ ZEKALI İNSTAGRAM'DAN TAKİP ETMEYE BAŞLAMIŞ ELWPRKWLDLLDDPFL

Feride : Hee dleşdleşödşekrle

Alin : Kanka daha benim haberim olmadan sen nasıl öğreniyorsun böyle şeyleri şaşırıyorum valla

Gamze : ÇABUK SON ATTIĞIN FOTOYA BAKIN

Gamze'nin aşırı tepkilerine kendi kendime güldüm ve Whatsapp'tan çıkıp İnsta'ya girdim.

211 beğeni 17 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

211 beğeni 17 yorum

alin.gece : 1 kahve alıp 3 saat oturmak...

gamze_atici : Şu güzelliğe bak pü pü pü maşallah

atakan_gozcu : Egemen'e söyleme ama bence ailenin güzel kardeşi sensin ;)))

feride.uzun : Fotoğraf atmadan önce haber ver, çelek yelek giyelim. Kalbinden vuruyorsun çünkü beni <3

sancak_adiguzel : Kahve beyninden büyük

     alin.gece : @sancak_adiguzel Ayağımdaki topuklukar da senin iq'undan yüksek

Gamze'nin bu fotoğrafa bakmamı istediğini anlayamayarak yorumları gözden geçirdim. En alta geldiğimde ise Gamze'nin neden çıldırdığını anladım.

kemal_ozyurt : Çok güzel çıkmışsın 😍

-

Ship savaşları başlasın!

Herkes hangi #team'de olduğunu yazabilir mi :)) Benimki sır akşdğwşfşelf

Vote verip yorum yapmayı unutmayın💛😽

freckles | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin