1.8

1.3K 61 5
                                    

Orospular Kaynaşıyor

Alin : Kızlar sizden bir şey isteyeceğim

Alin : Özellikle Gamze senden

Gamze : Buyur gülüm

Alin : Kemal'in kaç kardeşi varmış öğrenebilir misin?

Gamze : Tabii ki 💅

Gamze : Ama niye?

Alin : Çünkü az önce Kaan'ın bi ablası olduğunu öğrendim

Feride : Başımıza 2. Gamze mi kesileceksin kızım nasıl öğrendin?

Alin : Yok, Gamze'nin eline şu dökemem bu konularda

Alin : Ama bizim de kendinize göre birtakım taktiklerimiz var yani ;)

Gamze :

Gamze : Kanka şöyle bir foto buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gamze : Kanka şöyle bir foto buldum

Gamze : Ama kızın soyadı ile Kemal'in soyadı farklı

Gamze : Ama Kemal'in annesi ikisini de takip ediyor

Gamze : Ve ikisinin de aynı yerde attıkları fotoğraflar var

Feride : Yuh Gamze

Alin : Beni bazen korkutuyorsun

Alin : Senden asla bir şey saklayamazmış gibi hissediyorum

Gamze : Saklayamazsın zaten ;))

Gamze : Ama Kemal'e geri dönecek olursak...

Gamze : Bu fotoğrafı kız paylaşmış

Gamze : Kemal'i etiketlemiş

Gamze : Ama Kemal'in hesabında hiç bu kızla fotoğrafı yok

Gamze : Kızın hesabında da tek bu var

Gamze : Açıklamaya da bir şey yazmamış

Gamze : Yanı ablası olup olmadığına pek emin değilim

Alin : Nasıl öğreneceğiz peki?

Gamze : Onu da sen bulacaksın gülüm

Gamze : Gidip Kemal'in ağzını arayacaksın

Alin : Peki tamam, deneyeceğim

Alin : Ama becereceğimi hiç sanmıyorum

-

Tamam, sakin ol Alin. Sakin ol. Çocuğa evlenme teklifi falan edecek değilsin. Sadece beraber kahve içmeyi teklif edeceksin.

Terleyen ellerimi eteğime sildim. Sosyal konularda hep berbat olmuştum. Şu ana kadar edindiğim 2 arkadaş vardı ve ikisini de bundan yıllar önce edinmiştim. Yeni arkadaş edinmeye çalışmak benim için kabustan başka bir şey değildi.

"Alin?"

Kemal, saçları ıslak bir şekilde spor salonundan çıktı. Onun yanıma gelmesi ile beraber ortamı şampuan kokusu kaplamıştı. Üstünde düz beyaz bir tişört ve siyah bir eşofman vardı.

"Kemal, selam!" dedim gergin bir şekilde. "Ben de seni bekliyordum."

"Bir şey mi oldu?" dedi kaşlarını çatarak. Bir sorun var zannetmişti sanırım.

"Hayır, kötü bir şey yok. Ben sadece şeyi sormak için gelmiştim..." dedim ve kendimi sakinleştirmek ellerimi sıkıca sıktım. "...Şey beraber bir kahve içmek ister misin?"

Kemal şaşırarak kaşlarını kaldırdı. "Şimdi mi?"

"Yani şey, tabii sen müsait misin bilmiyorum! Yeni antrenmandan çıktın belki yorgunsundur. Ya da başka bir işin vardır. Çok düşüncesiz davrandım sanırım, özür dilerim. Neyse boşver zaten benimle kahve içmek istemezsin büyük ihtimalle." dedim ve hızla ordan uzaklaşmak için arkamı döndüpa ilerlemeye başladım.

"Dur!" Kemal beni nazikçe bileğinden yakalayarak durdu. "Başka bir planım yoktu, sadece senden böyle bir teklif beklemediğim için şaşırdım. Tabii ki seninle kahve içmek isterim." dedi ve gözlerini kaçırarak gülümsedi.

Her ne kadar popüler ve başarılı biri olsa da Kemal'in bile zaman zaman utandığını ya da çekindiğini görmek şaşırtıcıydı. Ama bir yandan da bana yalnız olmadığımı hatırlattı.

"Aslında, ben de sana bunu sormayı planlıyordum ama kabul etmeyeceğini düşünmüştüm. Benden önce davrandığın için teşekkür ederim." dediğinde yanaklarının kızardığını gördüm. Ve eminim ki, benim de yanaklarım kızarmıştı.

"Hadi, gidelim o zaman."

-

Valla hikaye nereye gidiyor benim de hiçbir fikrim yok inşallah boka sarmaz diyelim.

Vote verip yorum yapmayı unutmayın 🦋💙

freckles | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin