Sancak
Çillim : Günaydııın [09.38]
Çillim : Sancak hala uyuyor musun lan [11.12]
Çillim : Bu ne uyku yiğidim kalk lan artık [11.35]
Çillim : Kalk ben kapının önündeyim [12.01]
Sancak : Ne? [12.11]
Çillim : Hep sen mi emrivaki yapacaksın?
Çillim : Bu sefer de ben kaçırıyorum seni hadi bakalım Sancak Bey
Sancak : Tamam bekle geliyorum
Çillim : Sen de dünden razıymışsın aq slaildialsşs
Sancak : Ne sandın ödşqösiwçdş
Sancak : Ben bir duşa gireceğim, aşağıda bekleme yukarı çık
Çillim : Tamam, gelmişken Leyla Teyzemle Hakan Amcamı da görmüş olurum
Telefonu yüzümde kocaman bir gülümsemeyle kapattım ve hemen yatağından çıkıp kendimi banyoya attım.
Hayatım boyunca yaptığım en hızlı banyodan sonra, dişlerimi en ücra köşesine kadar fırçaladım. Gazımı alamayıp çalkalama suyu ile de birkaç kere ağzımı çalkaladım ve banyodan çıkıp odama geçtim. Koridorda yürüdüğüm sırada annemle konuşan Alin'in sesini kısa süreliğine olsa da işittim.
Odama girince dolabımın karşısına geçip kıyafetlerime hızla bakmaya başladım. Heyecandan elim ayağıma dolaşmış, kalbim sesi duyulacak kadar hızlı atmaya başlamıştı.
Nihayet giyeceklerime karar verdiğimde, hızlıca giyindim. Her zaman sıktığım parfümümü sıktım ve aynanın karşısında dalgalı saçlarıma şekil vermeye çalıştım.
"Oğlum biraz sakin ol ya!" dedim kendi kendime. Ama olmuyordu işte. Onun yanında hep gergin olmuştum ama çıkmaya başladığımızdan beri gerginliğin yüzlerce kat artmış gibiydi.
Havalı ve sakin gözükmeye çalıştığım anlarda bile aslında kalbim ağzımda atıyordu.
Onun yanında onu üzecek, rahatsız edecek bir şey yapmaktan o kadar çok korkuyordum ki... Onu kaybetmekten korkuyordum. Hatta belki de bunların gerçek olduğuna inanamıyordum.
"Oğlum hadi, ağaç oldu kız!" diye bağırdı içerden annem. Aklımdaki düşünceleri hemen kovaladım ve her zaman taktığım yüzüğümü takıp odamdan çıkıp salona girdim.
"...Yanı abim biraz gergin ama bizimkiler çok üstüne gitmemeye çalışıyor." diyordu Alin babama, ben salona girdiğimde. Üniversite sınavı hakkında konuşuyorlardı anlaşılan.
"Heh, hele şükür gelebildin!" diyerek azarladı beni annem. Onun bunu demesiyle salondaki herkes bana döndü. Gözlerim anında Alin'in gözlerini bulurken heyecanla gülümsedim. O da aynı şekilde karşılık verdi.
"Yoksa benden sıkıldın mı Leyla Teyze?" dedi Alin anneme sanki alınmış gibi.
"Aa, hiç olur mu öyle şey kızım? Planınız programınız vardır, geç kalmayın diye dedim." dedi annem de.
"Biliyorum biliyorum." dedi Alin kocaman gülüp anneme sarılırken. Annem de ona sarıldı ve eliyle kolunu sıvazladı.
İlişkimizin ilk haftasında olmamız önemli değildi. Sevdiğim kadınla annemi böyle iyi anlaşırken görmek hoşuma gidiyordu.
Gerçi annemle Alin hep çok iyi anlaşırdı. Ama sevgilim olarak böyle anlaştıklarını tekrar görmek ayrı bir güzel oluyodu.
"Hadi gidelim biz artık." dedim heyecanla. Alin de beni onayladı. Anne ve babamla vedalaştıktan sonra beraber evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freckles | texting
Teen Fiction''Sana aşığım.'' diye fısıldadı usulca. Gülümsedim ve parmak uçlarımın üstüne yükselmeden önce fısıldadım. ''Biliyorum.'' - Kaan : Bundan nefret ediyorum Kaan : Sana kızgın, küskün kalamamaktan nefret ediyorum Kaan : Diyorum bu sefer bitti, unutacağ...