Alin
"Hadi! Hadi tutsana lan götveren! Hay senin elinin ayarına sokayım Murat! Allah belanı versin Murat!"
"Geri zekalı konsol senin elinde, bana niye sövüyorsun gol yiyince!?"
"Içim rahatlıyor."
Abim ve arkadaşları bağırarak yan odada pes oynuyordu. Annemler işte olduğu için de çok rahat bir şekilde küfredip sövüyorlardı. Odamın kapısı kapalı olmasına rağmen yedikleri cipsin ağır kokusu odamı kaplıyordu. O cipsten yememe izin verseler kokusu bu kadar sinir bozucu olmazdı belki de.
"Kardeşim bekleme yapma! Kaybettin işte. Ver şu konsolu."
"Al, götüne sok Sancak'çığım." dedi abim. "Ben balkona sigara içmeye çıkıyorum."
En gıcık olduğum şey de buydu. Abimin liseden önce sigaraya hiç ilgisi ya da merakı olmamıştı. Ama lisede bu serserilerle takıldığı için o da sigaraya başlamıştı ve bırakmaya da niyeti yok gibiydi.
"Evet Sancak topu aldı! Sancak! Sancak kaleye gidiyor! Takım arkadaşına pas verdi ve GOOOL!" diye bağırdı Atakan.
"Atakan, çek lan elini götümden!" diye bağırdı bu sefer Sancak.
"Ay kanka valla yanlışlıkla oldu. Yalnız senin kasa da sağlammış he."
"Lan hamur mu yoğuruyorsun? Çek şu elini, götüne sokucam şimdi!"
"Kanka iltifat yani kötü anlamda demedim."
"Sancak, oyna lan oyunu, sinirimi bozma." Dedi bu sefer de Murat.
Duvarları bu kadar ince yapan mühendisten başlayıp abimle yanyana odalarda kalmaya razı olduğum için kendime kadar kim geldiyse aklıma sövdüm ve odamdan çıkıp mutfağa gittim.
Kendime bir su doldurup içtiğim sırada abimin odasından yine bir bağrışma duydum ve ardından da odanın kapısı açıldı. Birisinin çıktığını duydum.
Suyumu bitirip odama dönmek için koridora çıktığım sırada mutfağa doğru gelen Sancak ile burun buruna geldim.
"Alin." dedi dümdüz bir ses tonuyla
"Sancak." dedim ben de aynı şekilde ve geçmek için yana doğru adımladım. Benimle beraber o da sağa doğru kaydı.
"Nasılsın?" dedi gülümseyerek.
"Bok gibi." dedim kollarımı bağlayıp kafamı kaldırıp yüzüne bakıp.
"Ne güzel." dedi daha da çok gülümseyerek.
"Sen de kötüsün inşallah?"
"Evet."
"Oh oh maşallah." dedim. "İzninle geçebilir miyim?"
"Nereye?"
"Balkona, atacağım kendimi aşağıya." dedim.
"Aa, niye haber vermiyorsun bana? Ben de geleyim videoya çekerim. İzledikçe keyfim yerine gelir." dedi bilmiş bilmiş.
"Sancak hadi boş yapma çekil önümden."
"Oo Çilli, biraz agresifiz bugün?"
"Yaklaşık 1 saattir bağıra çağıra yan odamda küfrettiğiniz için olmasın?"
"Kıskanma, gel seninle beraber de küfrederiz."
"O mağaradan hallice odaya girmektense morga girerim, kalsın." dedim ve kusuyormuş gibi yaptım.
"Allah Allah nesi varmış benim odamın?" diyerek sohbete dahil oldu abim.
"Her şeyi var. Sorun da o zaten. Kullanılmış peçetelerden tut mandalina kabuğuna kadar her şey var."
"Senin odan sanki bal dök yala. Kitaplığındaki tozların yarısı Sahra Çölü'nde yok."
"En azından benim odam bozuk süt ve ter kokmuyor." dedim.
"Haklı. Odana girerken gaz maskesi takmak gerekiyor kanka." dedi Sancak bana destek vererek.
"Lan, senin benim tarafımda olman lazım geri zekalı."
"Üf! Sancak artık koridorun ortasında mal gibi dikilmeyi kesip geçmeme izin verir misin?" dedim ama Sancak'ın çekilmesini beklemeden onu tüm gücümle ittirdim ve hızlıca odama girip kapıyı arkamdan çarptım.
Abimin arkadaşları arasında en çok sinirimi bozan her zaman Sancak olmuştu.
Aslında Sancak'la olan ilişkim abimin arkadaşı olmasından biraz daha fazlasıydı. Aynı zamanda da aile dostumuzun oğluydu. İlkokuldan beri abim, ben ve Sancak aynı okullarda okumuştuk. Abim, Sancak'tan -ve benden- bir yaş büyük olmasına rağmen hep çok iyi anlaşmışlardı. Ve en büyük ortak noktaları da ikisinin de benimle uğraşmayı çok sevmesiydi.
Sonra lisede gruplarına Murat'la Atakan katılmıştı. Aslında onlarla alıp veremediğim pek bir şey yoktu. Ama genel olarak abimi seven insanları ben sevmiyordum.
Kulaklığımı alıp telefonuma taktım ve sesi fulleyip Spotify'dan rastgele bir şarkı seçtim.
054* : Napıyorsun?
Alin : Son ses müzik dinleyerek abimin ve asalaklarının seslerini bastırmaya çalışıyorum
054* : Hangi şarkıyı dinliyorsun?
Şarkının adına bakmadan açtığım için, cevap vermeden önce uygulamaya girip ismine baktım.
Alin : Mor Ve Ötesi - Re
054* : Güzel şarkı, severim
Alin : Evet, güzelmiş
054* : Senin gibi
054* : Çok güzelsin be
054* : Özdemir Asaf şiiri kadar güzelsin
-
Kimse okumamasına rağmen bölüm atıyorum çünkü aslında bu kitabı kendim için yazıyorum 😌
Vote verip yorum yapmayı unutmayın🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freckles | texting
Teen Fiction''Sana aşığım.'' diye fısıldadı usulca. Gülümsedim ve parmak uçlarımın üstüne yükselmeden önce fısıldadım. ''Biliyorum.'' - Kaan : Bundan nefret ediyorum Kaan : Sana kızgın, küskün kalamamaktan nefret ediyorum Kaan : Diyorum bu sefer bitti, unutacağ...