1.3

1.5K 62 15
                                    

Egemen [ Birkaç hafta önce]

"Yeter lan yeter! Tek nefeste içtin tüm sigarayı pezevenk!" diyerek Atakan'ın kafasına geçirdi Murat. Atakan çektiği nefesi üflerken, bir tuvalet kabinin içine 3 adam sıkıştığınız için hepimiz duman altında kaldık.

Atakan da sigarada biraz çekip bana verdi. Tam ben de içime çektiğim sırada "Kel Cem geliyor!" diye bağırdı dışarıdan Sancak. Aramızda sigara içmeyen tek o olduğu için gözcü her zaman o oluyordu.

Ben sigarayı hızla atarken Murat da kapıyı açtı. Salak Atakan da Murat'la aynı anda kapıdan çıkmaya çalışınca birkaç saniye kapıda sıkıştılar. "Lan, çıkın şu siktiğimin kapısından!" diyerek onları arkadan ittiğimde ise dengelerini kaybettiler ve Murat boydan boya yere yapışırken Atakan da onun üstüne düştü. İkisinin de toparlanmaya vakti olmadan içeriye Cem Hoca girdi.

Adam şok olmuş bir şekilde önce üst üste yerde yatan Atakan'la Murat'a, sonra da hala içi duman dolu kabinin içinde duran bana baktı.

"Noluyor burada?" dedi yerde yatan Atakan'la Murat'ı göstererek.

"Hocam valla sigara içiyorduk, yanlış anlamayın." dedi Atakan.

"Geri zekalı." diye söylendi Cem Hoca'nın arkasında duran Sancak.

"Kalk lan üstümden." diyerek Atakan'ı üstünden attı Murat. İkisi de hemen ayağa kalktılar ve havadaki sigara dumanını savurmaya çalıştırır.

"Hocam biz kimya deneyi yapıyorduk..."  dedim ne diyeceğimi bilemeyerek.

"Erkekler tuvaletinde, 3 tane adam bir tane kabinin içinde mi oğlum?" dedi Cem Hoca.

"Hocam patlarsa falan okula zarar gelmesin dedik." diye bana ayak uydurdu Atakan. Murat böyle salak bahaneler üretmeye çalışmadan kaderini kabullenmişti. Hocanın arkasında duran Sancak ise kıs kıs gülüyor ve bunu hiç de gizlemeye çalışmıyordu.

"Dördünüz de, gelin benimle." dedi Cem Hoca hepimize dikkatle bakarak.

"Ama hocam ben ne yaptım?" dedi Sancak.

"Sen de bu salaklara yandaşlık yapmışsın?"

"Hocam benim bunlarla ne işim olur? Ben elimi yüzümü yıkamaya gelmiştim." dedi Sancak kendini kurtarmaya çalışırken.

"Yalancıyı-" diyecek oldum ama Cem Hoca bana ölümcül bakışlarından birini atınca devamını getirmedim.

"Hepiniz! Peşimden!" dedi ve tuvaletten çıkıp hızla odasına doğru yürümeye başladı.

Dördümüz de onun arkasından yan yana yürürken Sancak'a dönüp elimle kapak yaptım. "N'oldu lan yırtmadan mı paçayı?"

"Sus Egemen, sikicem belanı! Benim başıma ne geliyorsa senin yüzünden geliyor zaten hayırsız herif!" dedi Cem Hoca duymasın diye fısıldayarak.

Sözlerine karşılık ona havadan bir öpücük attım ve "Ben de seni seviyorum aşkım." diyerek güldüm. Sancak daha da sinirlenirken yanımdan Atakan atladı.

"Lan, rol çalma! Sancak'a yavşamak benim görevim!"

"Susun beyin hücrelerini siktiklerim, susun! Boynumuza kadar boka battık zaten, bari azıcık susun lan!" diyerek ilk defa konuştu Murat.

"Yattı balık yan gider. Bence üstüne bi de okulu yakalım tam olsun. En azından rahat bi 3 ay okula gelmeyiz." Murat'ı hiç siklemeden konuşmaya devam etti Atakan.

"Oğlum seni küçükken baban havaya attı da tutmadı mı?" dedi Sancak sinirle.

"Oha, nerden anladın lan? Babam mı söyledi?"

freckles | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin