Alin
"Selam!" dedi Kemal gülümseyerek.
"Selam." dedim ben de gülümsemeye çalışarak.
"Bir sorun mu var? Yüzün niye asıldı?" dedi Kemal kaşlarını çatarak.
"Yok bir şey. Hadi gidelim." dedim ve yürümeye başladım. Cumartesi gününden sonra ilk defa bir 'çift' olarak okula gidecektik. Kemal sabah okula beraber yürümeyi teklif ettiğinde kabul etmiştim.
Kemal hemen bana yetişti ve ''Yalan söylüyorsun. Bir şey seni rahatsız ediyor." dedi.
"Sana bahsettiğin şu anonim vardı ya..." dedim direnmeyi bırakıp neyip canımı neyin sıktığını anlatmaya başlayarak. "Evet?"
"Bizim 'çıktığımızı' öğrenmiş.'' dedim o kelimeyi vurgulayarak. ''Bana mesaj yazdı. Daha doğrusu mesajlar. Benimle konuşmayı keseceğini yazmış. Ona geri yazmayı denedim ama sanırım beni engellemiş."
"Alin, ben çok özür dilerim. Bu benim yüzümden oldu." dedi Kemal. "Belki de bunu yapmamalıyız. Benim için kimsenin üzülmesini istemiyorum. Özellikle de senin." dedi yolun ortasında durup bana dönerek.
"Hayır, önemli değil. Üzülmedim." desem de bana inanmayarak baktı. "Ciddiyim. Zaten öyle çok yakın değildik. Ben sadece şaşırdım. Ama seni asla yarı yolda bırakmam."
"Alin bunu yapmak zorunda değ-"
"Hadi, okula geç kalacağız." dedim ve Kemal'i susturup hızla okula doğru yürümeye başladım. O da bana yetişti ve yanımda yürümeye başladı.
"Teşekkür ederim."
-
"Nasıl yani? Bizim Kemal? Hani şu senin flört ettiğin? Gey miymiş?" dedi Gamze şaşkınlıkla.
"Bağır Gamze, daha çok bağır! Bak en üst kattakiler duymamış!" dedim ona kızarak.
"Kanka kızın suçu ne? Doğal olarak şaşırdı yani." dedi Feride.
"Şimdi ben anlamadım. Siz çıkıyor musunuz?" dedi Gamze.
"Kanka yalancıktan çıkıyoruz." dedim. "Insanlar Kemal'in gey olduğu ile ilgili dedikodu yapmasın diye."
"Ama gey?" dedi Feride soru sorar gibi. "Yoksa utanıyor mu?"
"Öyle bir şey olduğunu sanmıyorum. Sadece ailesine daha söylememiş ve onların da bu şekilde öğrenmesini istemiyor." dedim.
"Anladım sanırım. Ama yine de bu durum benim pek hoşuma gitmedi. Sonuçta bu büyük bir yalan." dedi Gamze.
"Farkındayım Gamze. Ama çok uzun sürmeyecek bu durum. Sadece birkaç hafta. Sonrasında herkese ayrıldığımızı ama arkadaş kaldığımızı söyleyeceğiz."
"Bir dakika! Eğer Kemal geyse, sana yazan kişi o olamaz!" dedi Feride bir anda bu gerçeği fark ederek.
"Peki Kemal değilse, kim o zaman?" dedi Gamze.
"Bilmiyorum. Hiçbir fikrim yok ve sanırım artık bunun bir önemi kalmadı." dedim başımı yere çevirerek. Kaan'ın yazdığı sözlerin aklıma gelmesiyle beraber kalbimde bir ağırlık hissetmiştim.
"Bu ne demek şimdi?"
"Kemal'le olan ilişkimizi öğrenmiş ve aramızda olan şeyi bitirme kararı almış."
"Ama sizin Kemal'le aranızda gerçek bir şey yok ki! Niye söylemedin ona bunu?"
"Söylemeye çalıştım. Ama beni engellemiş." dedim.
"Bu duruma üzülmüş gibi gözüküyorsun? Yoksa sen..." dedi ve sustu Gamze.
"Hayır Gamze, kimseden hoşlanmıyorum!'' dedim bir anda patlayarak. İkisi de sesimi yükseltmemle beraber şaşırarak sıçradılar.
''Sadece ona değer verdiğini söyleyecektim.'' dedi gözlerini kısarak. Pişmanlıkla derin bir nefes aldım ve ''Özür dilerim.'' dedikten sonra gülümsedim. O da gülümsedi, ve bu içimi rahatladı. ''Önemli değil.''
''Yani...'' dedi muzip bir şekilde Feride. ''Yarası olan gocunur kanka.''
-
301 beğeni 44 yorum
alin.gece : @kemal_ozyurt💛
kemal_ozyurt : 🤤
aaa : ÇIKIYORLAR OHA OHA ÇIKIYORLAR BEN DEMİŞTİM LAN
▪ccc : @aaa Haklı olduğuna inanamıyorum -_-
gamze_atici : Akşam güneşi güzele vururmuş 💝
atakan_gozcu : OHA CİVCİV MANİTA YAPMIŞŞŞ
779 beğeni 52 yorum
kemal_ozyurt : @alin.gece💙
alin.gece : 🤭
furkan.1 : SİKTİR OHA
ppp : HAYIR YA HAYIR BİRİ YALAN DESİN
kkk : Maşallah 10/10 çift
ggg : Olan benim Sancak×Alin shipime oldu :((
654 beğeni
sancak_adiguzel : Bir derdim var artık, tutamam içimde
Bu gönderi için yorumlar kapatılmıştır
-
Alman olan veya alman tanıdığı olan varsa hepsinden özür dilerim ama ALMANCA KADAR İĞRENÇ BİR DİL GÖRMEDİM BEN. 3 gündür bir tane almanca ödevi yapmaya çalışıyorum ve daha YARISINI BİLE YAPAMADIM.
Neyse, umarım sizin okul hayatınız benimkinden iyi geçiyordur arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freckles | texting
Teen Fiction''Sana aşığım.'' diye fısıldadı usulca. Gülümsedim ve parmak uçlarımın üstüne yükselmeden önce fısıldadım. ''Biliyorum.'' - Kaan : Bundan nefret ediyorum Kaan : Sana kızgın, küskün kalamamaktan nefret ediyorum Kaan : Diyorum bu sefer bitti, unutacağ...