"Çok şeker oldun." Yanaklarımı sıkan annemi görmezden gelerek somurtkan yüzümle, aynadan kendimi süzmeye devam ediyordum. "İstemiyorum." diye bir kez daha fısıldadığımda annem gözlerini devirerek Lalisa'ya bakmıştı."Makyajı sana bırakıyorum Lali, düzgün bir şeye çevir şunu." Göz ucuyla bana bakıp odadan çıktığında omuzlarımı düşürerek kendimi yatağa bıraktım. Düz olan çarşaf bozulurken Lalisa, masamın üstünde ki makyaj malzemelerine uzatmıştı elini.
"Tanıştığın biriyle yeniden tanışmak nasıl bir his olacak, merak ediyorum açıkcası."
Cevap vermeyerek tavrımı ortaya koydum. Sürekli annemden yana olması artık, sinirlerimi bozuyordu. O benim arkadaşımdı, annemin değil!
Aramıza koyduğum tavrı tek ayağıyla ezip geçerken, gözlerime baktı. "Jennie." diye yumuşak sesle fısıldadığında kaşlarımı yukarı kaldırdım. Beni yatıştırmak için cümlesini devam ettirecek sanmam, sadece ağzını açana kadar sürmüştü. "Bedavadan yakışıklı, kaslı, serseri koca işte! Mükemmel."
"Ne kocası?!" Tüm sinirimi çıkarmak için tüm gücümle bağırdığımda Lalisa yüzünü buruşturarak eliyle ağzımı kapattı. "Aptal! Ne bağırıyorsun?" Ağzımı kapattığı elini ısırarak çekmesini sağlarken bende konuşmaya başladım. "Aptal! Ne kocası?" Onu taklit etmem hoşuna gidiyormuş gibi gülümseyip far paletini eline alıp hangi rengi isteyip istemediğimi gevşekçe sormuştu.
Ve bu sinirden kudurmam için daha da işime gelmişti.
-
Saçlarıma sardığı maşayı çekerek, kapının önünde memnun gözlerle bizi izleyen anneme kısa bir bakış attıp, önümde döndüm.
Alt tarafı ne olabilirdi ki? Her gece sanki Jeongguk ile araba yarışına gitmiyormuş gibi sadece bir kahveyi dert ediyordum. Peh, sadece kahve.
"Güzel oldun," Lalisa dalgalı saçlarımın arasından uzun parmaklarını geçirip daha da dalgalanmasını sağlarken annem bileğinde ki gümüş saatte bakıp, ardından yeniden bize dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troublemaker
Fanfictionaynı anda hem iyi hem kötü nasıl hissettirebiliyorsun bilmiyorum, lakin bildiğim tek şeydir başbela oluşun. ;bu kurgu 'autumnofmay' adlı yazardan alınmıştır. tamamlandı.