Yorum istiyorum.
"Neden daha önce söylemedin?" Annemin bize sıra dayağı çekmeden önce, sorgulamaya başladığı ilk beş dakikadaydık. Lalisa'nın anneme resimleri atması ile, koşarak eve gitmiş, kapıyı gayet normal açıp, sinirle kapatan anneme rastlayıp sağ çıkmak imkansızdı.
Tırnaklarımı bacağıma geçirirken söyleyeceğim yalanları aklımda tartıyordum. "Jennie ve Lalisa! Size diyorum! Neden daha önce söyleme gereksinimine girmediniz?"
Annemin sürekli artan ses tonuna karşı, elim ayağıma dolaşıyor, doğru dürüst düşünemiyordum. "Pekâlâ, konuşmayacak mısınız? " Annemin derin bir nefes alıp, odada tur atmasıyla, göz ucuyla Lalisa'ya baktım. Benim aksime, gülüyordu. Bu daha da beni sinirlendirirken, asıl amacının başından beri Jeongguk ve beni gerçekten sevgili yapmak olduğunu anlamıştım.
"Siz konuşmayacaksanız...ben de. Cha Na'ya gidiyorum. Sizinle birlikte!"
Gözlerimi büyülterek kafamı hızlıca kaldırıp anneme baktığımda, tehdit edercesine gülümsemişti. "Söylecektim." diye sıralamaya başladım yalanlarımı.
"Fakat fırsat bulamadım. Jeongguk'un annesiyle arkadaş çıktığınızda da..." Bir türlü cümlemin devamını getiremezken, annem kaşlarını kaldırıp devam etmem için ısrarla gözlerime bakıyordu. "...-İşte, şaşırdım! Bir süre söylemesek daha iyi diye düşündük!"
Kelimeleri bir çırpıda sarf ederken, annem ağzından mırıltılar yükseltmiş, bakışları kafası eğik bir şekilde bizi dinleyen Lalisa'ya dönmüştü.
"Peki ya sen Pranpriya? En yakın arkadaşının gizlediği bir şeyi neden annesine atarsın ki?" Diye kuşkulu bir tonda konuştuğunda Lalisa kafasını kaldırıp, gülümsemişti.
"Gizli bir sır mı? Siz dışında ki herkes biliyordu."
Annemin irisleri süratle bana dönerken yutkundum. "Cha Na'nın bile mi?" Gözleri Lalisa ile benim aramda gidip gelirken Lalisa'nın gülüşü genişlemiş kafa sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troublemaker
Fanfictionaynı anda hem iyi hem kötü nasıl hissettirebiliyorsun bilmiyorum, lakin bildiğim tek şeydir başbela oluşun. ;bu kurgu 'autumnofmay' adlı yazardan alınmıştır. tamamlandı.