💨20💨

2.7K 158 74
                                    

Hyunjin

Gdy dojechaliśmy zauważyłem jak Felix lekko podnosi głowę.

- Jesteśmy już- powiedziałem, a ten popatrzył na mnie i się uśmiechnął.

Wyszliśmy z samochodu, a ja wziąłem nasze rzeczy. Reszta była już na miejscu od dawna. Miałem małe problemy z trafieniem ale poradziłem sobie.

Była już późna noc, chciałem już tylko położyć się na łóżko i się trochę przespać.

Wraz z piegowatym podeszliśmy pod drzwi sporego domku, a drzwi zaraz się otworzyły.

- No w końcu jesteście! Ile można?- narzekał Jisung gdy wchodziliśmy do środka.

- Został wam pokój razem, ten po lewej- powiedział Minho patrząc się na Hyunjina.

- O to może zobaczymy go?- zapytał Felix i nawet nie czekąc na moją odpowiedź pociągnął mnie za rękę w stronę pokoju.

Było tam przytulnie, mały stoliczek, dwie szafki nocne i szafa. Jedynym problemem było łóżko ponieważ było tylko jedno, dwuosobowe.

Felix

- Wygląda na to że śpimy razem w jednym łóżku- powiedziałem unikając kontaktu wzrokowego z Hyunjinem- mam nadzieję że ci to bardzo nie przeszkadza.

- Czemu by miało- zapytał

- W końcu- chciałem powiedzieć "jestem obrzydliwy" ale powstrzymałem się mówiąc- znamy się krótko.

- Mogę zająć kanapę w salonie jeśli to duży problem- zaproponował ale ja pokręciłem głową na "nie"

- Jest okej- powiedziałem

- Pójdę się przebrać- oznajmił Hyunjin łapiąc swoją torbę, szukając w niej piżamy.

Zacząłem się stresować.

ᒪᗴTTᗴᖇՏ | ᕼYᑌᑎᒪI᙭ |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz