❄️38."Tęskniłam"❄️

861 36 5
                                    

✔️Korekta✔️

Dzisiaj jedziemy w trasę. Mamy wielki bus w którym także są łóżka, żebyśmy nie musieli wynajmować specjalnie pokoi w hotelu. Zniosłam walizki i po chwili każdy już siedział w busie. Mieliśmy kierowcę więc nikt z nas nie musiał siedzieć za kierownicą.

-Igor ty nie wytrzymasz miesiąc bez ruchania - zaczął Mateusz

-A kto powiedział, że będę musiał?

-No mamy łóżka obok siebie

-Free Porno - zaśmiała się Agata

-I to z jakimi aktorami - spojrzeli się na mnie chłopaki.

-E, e, e. Nie wyobrażajcie sobie za wiele. Ona jest moja - objął mnie ramieniem Igor

-Założysz się? - spojrzał na niego tata

-Tatusie sie nie liczą

Była 13 o 16 powinniśmy być na miejscu, a o 21.30 zaczynamy koncert. Postanowiliśmy, że chłopaki będą ubrani na biało, a my na czarno. Byliśmy na miejsc na czas. Ubrałyśmy się z dziewczynami i pomalowałyśmy, wszystkie wyprostowałyśmy włosy.

Moje ciuszki na ten koncert:

Moje ciuszki na ten koncert:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ciuszki Agaty

No i ciuszki Zuzy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No i ciuszki Zuzy

Byłyśmy bardzo zadowolone z naszych outfitów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byłyśmy bardzo zadowolone z naszych outfitów. Gdy chłopaki mieli próbę my z dziewczynami obmyślałyśmy plan jak zrobić fajne wejście nawet chłopaki o tym nie wiedzieli. Usłyszeliśmy głosy chłopaków witających fanów, po chwili słychać było flagę, a po chwili Sorry Dolores. Na scenie zrobiło się dosłownie różowo.

-Wozińska! Gdzie ty jesteś? - krzyknęła Agata

-Dziarma? A ty gdzie się podziałaś dzikusko!? - krzyknęłam i słychać było śmiech fanów

-No dziewczyny! Zawsze zostawiacie mnie w tyle! - tym razem była to Zuza

-Dobra zbastuj bajerkę bo między nami, a chłopakami nigdy nie będzie jeden jeden! - odezwałam się

-Ale oni nigdy nie będą Pink Queen!

-Pokażmy kto tak naprawdę tu rządzi! - dodała Zuza i zaczęłyśmy nawijać.

Pod koniec na scenę znowu wbiegli nasi chłopcy i zaczęli jeden jeden. Potem ja i Kuba nawineliśmy jeden z naszych utworów "Wydziarani" było też ziarnko do ziarnka, UA, Bossman, moje 2 solówki, Avemariah, kawałek Agaty i Kuby i jeszcze kilka innych kawałków, na koniec Borygo zaproponował mi, żebym nawinęła Black Angel, ale odmówiłam, bo nie lubie nawijać utworu który mam z kimś sama.

Bardzo mnie prosił i zachęcił do tego też fanów bo wiedział, że im nie odmówię, zaczęłam swój kawałek, a gdy miałam zaczynać kawałek Michała usłyszałam jego głos i po chwili chłopaka wbiegającego na scenę. Zakryłam tylko usta ręką.

Serio mega długo się nie widzieliśmy, bo Michał wrócił jeszcze na kilka miesięcy do stanów, żeby coś tam pozałatwiać. Skończyliśmy nasz utwór, a Michał tak po prostu do mnie podszedł i mnie mocno przytulił.

-Tęskniłam - szepnęłam, ale zapomniałam, że mam mikrofon i wszystko słychać

-Ja też mała - odpowiedział i spojrzał w moje oczy, a ja ponownie się w niego wtuliłam. Już od jakiegoś czasu było słychać głośne "awww" fanów. No co? Stęskniłam się za tym świrusem.

Oczywiście Igor cały czas miał go na oku, ale potem trochę wyluzował, Matczak i Mateusz nawinęli jeszcze aromatyczne przyprawy, a potem zeszliśmy ze sceny i podeszliśmy do fanów, żeby dawać im autografy i robić sobie z nimi zdjęcia.

-Ale cudowny - powiedziała jedna młoda fanka, na oko 15 lat i wskazała na mój tatuaż na nodze.- te też są piękne. - spojrzała na te na rękach

-Dziękuję - odpowiedziałam i szczerze się uśmiechnęłam oraz ją przytuliłam.

Po skończonym koncercie wróciliśmy do naszego busa i zaczęliśmy go opijać.


Prawdziwa Rodzina |chillwagon| (Koreakta)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz