Little wolf

826 104 298
                                    

Liam's POV

Το ηλίθιο.

Το βλαμμένο.

Το μικρό κακομαθημένο.

Αν την πιάσω στα χέρια μου θα της σπάσω ότι άκρο μπορεί να έχει να μείνει ανάπηρο για λίγες εβδομάδες να βρω και εγώ την ησυχία μου.

Που μου επιτέθηκε και όλας και έκλεψε και ένα βιβλίο γεμάτο ξόρκια.

Και τι ξόρκια.

Από ξόρκι για να γιατρεύεις ζώα μέχρι και πώς να ανακτήσεις... Το πιο επικίνδυνο ξόρκι γεμάτο στην μαύρη μαγεία που μόνο εκείνη μπορεί να χρησιμοποιησει.

Και με την μανία της να σκοτώνει αυτή μπορεί να αναστήσει ολόκληρη την σύναξη της.

Αλλά εγώ φταίω...

Δεν έπρεπε να την εμπιστευτώ.

Από πού και ως πού να την έχω λυτή?

Να μην έχω κάνει έστω ένα ξόρκι να της αφαιρέσω έστω την μαγεία της για λίγες ώρες...

Που το μικρό μαλακισμένο όχι μόνο με φίλησε λες και είμαι το teen boy από κάποια ηλίθια σειρά που βλέπει και γίνονται το ένα teen drama μετά το άλλο αλλά απείλησε να σκοτώσει και την Ρεγγίνα μου.

Και πως της πέρασε από το μυαλό ότι εγώ μπορεί να την ερωτευτώ ποτέ?

Δύο μέρες την ξέρω και είναι ένας πονοκέφαλος με πόδια.

Μια κινητή καταστροφή.

Μια περίεργη μάγισσα.

Ναι δεν λέω... Είναι πανέμορφη.

Αλλά δεν αρκεί σε έναν άνθρωπο μόνο η εμφάνιση του για να τον ερωτευτείς.

"Λίαμ? Λίαμ τι έγινε?" Ακούω την φωνή της Ρεγγίνα μου και αμέσως γυρνάω και την κοιτάζω ενώ βλέπω πως κρατάει ένα νεκρό ελάφι.

Οοοοοο... Το αγαπημένο φαγητό.

"Η μικρή περίεργη μου επιτέθηκε και το έσκασε μαζί με το βιβλίο για τα ξόρκια." Της απαντάω και αφήνει κάτω το γεύμα μας.

"Τι? Πώς? Γιατί? Τι έγινε?" Συνεχίζει να με ρωτάει.

"Καθώς κάναμε προπόνηση με φίλησε το μαλακισμένο!" Της απαντάω εκνευρισμένος.

"Τι? Σε φίλησε?" Με ρωτάει όμως εκείνη δεν φαίνεται να εκνευρίζεται ιδιαίτερα.

"Ναι! Και μετά αφού της είπα ότι ποτέ δεν πρόκειται να γίνει κάτι μεταξύ μας γιατί εγώ αγαπώ εσένα με ρώτησε αν μπορεί να σε σκοτώσει για να ερωτευτώ εκείνη! Το καταλαβαίνεις?" Συνεχίζω να της λέω θυμωμένος.

Το περίεργο κορίτσιWhere stories live. Discover now