Salina's POV
"Αχχχχ τι ωραία η αίσθηση του σαπουνιού και το μπάνιου πάνω μου..." Λέω στον Μπομπ καθώς βγαίνω έξω από το μπάνιο σκουπιζοντας τα μαλλιά μου.
"Εσύ βέβαια είσαι λύκος. Και δεν κάνεις μπάνιο. Απλά γλύφεις τον εαυτό σου. Νομίζω." Του λέω και τότε με την πατούσα του κοπανάει λιγάκι το κεφαλάκι του.
"Ο έλα μην κάνεις έτσι... Με αγαπάς πολύ και το ξέρω." Του λέω και τότε αρχίζει να γαβγίζει και έρχεται προς τα πάνω μου.
"Οοο! Είσαι ο καλύτερος μου φίλος! Σε αγαπάω όσο τίποτα άλλο!" Του λέω καθώς σκύβω και τον αγκαλιάζω.
"Ναι Λίαμ μου... Ναι..." Ακούω ξαφνικά την Ρεγγίνα να αναφωνεί και ένα χτύπημα στον τοίχο και έκπληκτη κοιτάζω τον Μπομπ.
"Μπομπ. Είναι αυτό που νομίζω?" Τον ρωτάω και εκείνος γαβγίζει ξανά.
"Σου αρέσει μωρό μου ε? Σου αρέσει?" Ακούω και τον Λίαμ να ρωτάει την Ρεγγίνα και τότε επιβεβαιώνομαι.
Το κάνουν.
Κάνουν σεξ.
"Ναι μωρό μου... Συνέχισε σε παρακαλώ μην σταματάς!" Φωνάζει σαν τρελή και η Ρεγγίνα.
"Δεν πρόκειται να σταματήσω μωρό μου... Ποτέ..." Συνεχίζει να λέει και ο Λίαμ ενώ πολλά ακόμα χτυπήματα ακούγονται στον τοίχο και νιώθω απαίσια.
Το κάνουν.
Αλλά και φυσικά και θα το έκαναν.
Είναι μαζί.
Είναι ζευγάρι.
Είναι ερωτευμένοι.
Και οι ερωτευμένοι το κάνουν.
Αλλά... Δεν μπορούν να είναι λίγο πιο διακριτικοί?
Δηλαδή... Ξέρουν ότι είμαι ερωτευμένη με τον Λίαμ...
Γιατί να με πληγώνουν έτσι?
Ακούω τον Μπομπ να κλαψουριζει λιγάκι και να τρίβει την μουσούδα του πάνω μου για να με κάνει τα νιώσω καλύτερα και εγώ σκουπίζω αμέσως τα πολλά δάκρυα που είχαν μαζευτεί στα μάτια μου.
"Μην ανησυχείς Μπομπ... Έρωτας είναι. Θα περάσει." Του λέω καθώς σηκώνομαι και βγαίνω έξω από το δωμάτιο μου.
Θέλω να πάω κάπου μόνη μου για να μην τους ακούω.
Θέλω να πάω κάπου να πάρω αέρα...
Και να τραγουδήσω...
Μου έχει λείψει να τραγουδάω χωρίς να καταστρέφω... Τα πάντα.
YOU ARE READING
Το περίεργο κορίτσι
ParanormalΤο καλό που έχει το να έχεις μαγικές δυνάμεις είναι ότι μπορείς να πιάσεις το τηλεκοντρόλ χωρίς να σηκωθείς από το κρεβάτι.