Ταξιδάκι

611 93 274
                                    

Liam POV

"Λίαμ... Λίαμ..." Ακούω με κοριτσίστικη παιδική φωνή να μου ψυθιρίζει και ενοχλούμε.

Ποιός άκαρδος θέλει να με ξυπνήσει?

"Λίαμ! Λίαμ!" Μου φωνάζει αυτό το κοριτσάκι μεγερα και τότε ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω την αδελφή μου την Ανδρομέδα σε baby version να κάθεται λίγο πιο πέρα και να με κοιτάζει.

"Ανδρομέδα? Εσύ είσαι?" Την ρωτάω.

"Έχεις δει πολλές τρίχρονες κοκκινομάλλες με μαλλιά που σκουπίζουν το πάτωμα και με γαλάζια μάτια στον κόσμο τον δικό μας?" Μου απαντάει με ειρωνία και προσπαθώ να σκεφτώ λιγάκι όμως δεν μπορώ.

Με πονάει το κεφάλι μου.

"Πο ρε γαμώτο... Τι πονοκέφαλος είναι αυτός? Και εσύ γιατί είσαι τριών? Δεν ήσουν μεγαλύτερη από εμένα?" Την ρωτάω και τότε η μίνι Ανδρομέδα σηκώνεται και με πλησιάζει.

"Λίαμ. Αδελφέ μου. Είναι αστρική προβολή. Βλέπεις εμένα από το υποσυνείδητο μου. Και στο υποσυνείδητο μου είμαι τριών χρονών." Μου απαντάει καθώς προσπαθεί να ανέβει στο κρεβάτι μου όμως δεν μπορεί.

"Θέλεις βοήθεια μικρό μπασμένο?" Την κοροϊδεύω και εκείνη με κοιτάζει λυπημένη.

"Έλα πλάκα σου έκανα. Έλα μικρούλα να σε βοηθήσω." Της λέω καθώς την σηκώνω στην αγκαλιά μου και την βάζω να κάτσει στο κρεβάτι.

"Ρε Ανδρομέδα... Αφού είσαι ένα υποσυνείδητο από αστρική προβολή πως γίνεται να σε αγγίζω?" Την ρωτάω.

"Δεν ξέρω. Μάλλον επειδή είμαι πολύ καλή μάγισσα." Απαντάει με ένα υπεροπτικό ύφος που είναι πολύ αστείο και χαριτωμένο στην παιδική την φατσούλα.

"Οοοο Ανδρομέδα. Ήσουν τόσο γλυκό κοριτσάκι. Θυμόμουν ότι ήσουν χαριτωμένη αλλά τώρα που είσαι ένα μικρό μωράκι είσαι ότι πιο γλυκό υπάρχει." Της λέω ζουλώντας τα μαγουλάκια της.

"Δεν σε θυμάμαι μωρό. Μάλλον γιατί όταν ήσουν μωρό εγώ δεν είχα γεννηθεί. Αλλά ας πούμε ότι στην ηλικία που είσαι εσύ τώρα εγώ ήμουν στον κόσμο των ανθρώπων με τους γονείς μου. Και όταν ήρθα ήμουν και εγώ μωρό... Άρα... Ναι. Να έρχεσαι πιο συχνά έτσι. Είσαι αξιαγάπητη." Της λέω ενώ αρχίζω να σκέφτομαι πως θέλω πολύ να αποκτήσω μια κόρη.

Και... Θα μου άρεσε να μοιάζει στην Ανδρομέδα.

Είναι τόσο γλυκιά.

Θέλω παιδί.

Αλλά για να κάνω παιδί θα πρέπει να βρω πρώτα κοπέλα.

Το περίεργο κορίτσιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant