×♡×
-Chcesz się tak poświęcić?- usłyszałam głos szefa. Wstałam z motoru i założyłam maskę na twarz.
-Nie ma czasu na pogaduszki. Niech pan nadzoruje druga część zespołu. Wszyscy goście zostali ewakuowani. Tylko została ochrona. Cholera...
-I co wejdziesz tam tak o? Chyba głupia jesteś. Złapią cie.
-Mam jeszcze jedną opcje, która wygoni wszystkich, ale zagrozi życiu naszej trójki...
-Widzę że serio rozumu nie masz. Dzwoń do Mingiego, będzie ci mówił gdzie są.
Wykonałam polecenie i ruszyłam do budynku żeby wejść od tyłu. Pierwsze schody drugie i w końcu odpowiednie piętro.
-T/I na końcu korytarza po lewej... Wbiegnij do kuchni tam schował się Minho. - zaczęłam iść po cichu w tamtym kierunku.
-Stój... - zatrzymałam się- Jest tu ich trzech trzeba jakoś odwrócić ich uwagę.
-Zadzwoń do drugiej grupy niech strzelą w okna,ale te co wcześniej.
Mingi wykonał moje polecenie, a ja usłyszałam tłuczone szkło.
-Dwóch poszło został jeszcze jeden.
-Załącz alarm w dolnej części budynku.
-Będzie musiał przejść obok ciebie.
-Jest tutaj taki pokój. Wchodzę do niego, a ty włącz ten alarm.- zrobiłam to co mówiłam, a po chwili usłyszałam alarm.
-Już poszedł?
-Czekaj... Już teraz tak bezpiecznie. - wybiegłam z pokoju i skierowałam się do kuchni. Hyunjin błagam trzymaj się...
-Kim jesteś?- spojrzałam na Minho który trzymał już patelnie u góry. Ściągnęłam maskę która była na całą moją buzię i uśmiechnęłam się lekko do niego.
-T/I- zakryłam mu buzię.
-Mów mi szefowo. Musi jakoś to łyknąć.- szepnęłam. - Zaprowadź mnie do kantorka.
-A co z ochroniarzami?
-Zajęliśmy się nimi, ale mamy mało czasu.
Wyszliśmy z kuchni i szybkim krokiem znaleźliśmy się obok danego pomieszczenia.
-1...2...3...-otworzyłam drzwi i odrazu na celowałam przed siebie. Drzwi się za nami zamknęły, a Minho złapał mnie za ramię. Zapaliłam światło które dużo nie dawało i ściągęłam maskę. Zauważyłam wystająca nogę z cienia. Podbiegłam szybko do ciała i wyciągnęłam go do światła.
CZYTASZ
𝓜𝓮𝓷𝓽𝓪𝓵 𝓛𝓸𝓿𝓮 | 𝓚𝓲𝓶 𝓗𝓸𝓷𝓰𝓙𝓸𝓸𝓷𝓰
FanfictionPytanie. Dlaczego się zgadzam na wszystko? Chyba nie znajdę odpowiedzi na to...