*-33-*

450 35 3
                                    

Mello

Nešlo mi moc spát, většinu noci ¨jsem přemýšlel o tom, proč se tak ta malá čubka co teď leží vedle mě zachovala. Nijak jsem mu přece nenaznačil aby to udělal, i tak mě to ale jistým způsobem potěšilo. Mohl by se tak chovat i častěji, třeba pokaždé, když se vrátím... Nakonec se mi přeci jen podařilo usnout a spal jsem až do rána, kdy jsem se probudil a on byl stále vedle mě a spal. Kolik je vůbec hodin? Sáhl jsem na noční stolek v domnění, že je tam můj mobil, ale nebyl tam. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že mi ho vlastně Matt dal do šuplíku. Částečně jsem se dostal z jeho objetí a následně mobil vyndal. He? Nepamatuju si, že bych předtím měl prasklý display.. No možná jsem si toho jen nevšiml. Chtěl jsem mobil zapnout, ale nešlo to. Tak moment, nechcete mi snad tvrdit že... On mi rozbil mobil!!! Do hajzlu, kdyby nebyl v posteli tak dobrej okamžitě bych ho zabil. I tak bych ho ale měl potrestat, nemůže mi tady ničit věci. Vylezl jsem z postele a šel se obléct, poté jsem vyšel ze svého pokoje a šel zajistit jeho trest, alespoň se dozvím i důvod, proč to udělal, pochybuju, že to byla nehoda. Na chodbě jsem si odchytil Roda Rosse, je to můj zástupce, když tu nejsem, taky musí splnit vše co řeknu, neodvážil by si jít proti mě. Kdybych tu nebyl, tak by jejich 'společnost' už dávno zanikla. Řekl jsem mu vše, co potřeboval vědět a následně si šel do skladu pro čokoládu, on šel mezitím kontaktovat pár dalších mužů.



********

Tak jo, nebudu tady lhát a vymlouvat se na to, že nebyl čas a tak dále. Každopádně se vážně budu snažit, aby vycházely kapitoly k co největšímu počtu rozepsaných příběhů alespoň jednou týdně.

Mimochodem Veselé Vánoce 

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat