Matt
Mello už několik nocí pořádně nespal, pořád po něčem pátrá.. Párkrát jsem se podíval na to, co dělá. Zdá se, že hledá to co já, ale nemůžu za ním přijít a říct mu, co tuším.
,,Ty Mello." oslovil jsem ho a podíval se na něj. Už zase seděl u stolu a sledoval obrazovky, přičemž si něco zapisoval.
,,Hmm?" pobídl mě, aniž by odvrátil pohled od obrazovky nebo přestal psát.
,,Mohl bych jít ven? Chtěl bych se trochu porozhlédnout po okolí a tak." řekl jsem mu s úsměvem a došel až k němu.
,,Fajn, ale někoho si vezmi sebou. Nechci aby ses potloukal sám." odpověděl lhostejně.
Moc dobře ví, že bych ho neopustil, navíc to tu ani pořádně neznám, takže bych se nejspíš ztratil.
Jistě, někdo by si mohl myslet, že se mnou chce někoho poslat hlavně proto, aby mě měl pod dohledem, ale to je řekl bych spíš jeho vedlejší záměr. Možná je to pošetilé, ale tak trochu doufám, že se mnou chce někoho poslat hlavně kvůli mé ochraně.
Mello
Pátral jsem po Mailovi, je tu šance, že je naživu. V posledních dnech jsem si Matta ani moc nevšímal, ale ani jednomu z nás to nevadilo.
Oba jsme si zkrátka dělali to svoje a své okolí neřešili.
,,Ty Mello." oslovil mě Matt.
,,Hmm?" pobídl jsem ho, aniž bych odvrátil pohled od obrazovky nebo přestal psát.
,,Mohl bych jít ven? Chtěl bych se trochu porozhlédnout po okolí a tak." řekl a došel až ke mě.
,,Fajn, ale někoho si vezmi sebou. Nechci aby ses potloukal sám." Navíc mám spoustu nepřátel a nechci, aby ho někdo napadl. Jistě, jednomu nebo dvěma by se možná ubránit dokázal, ačkoliv o tom dost pochybuju. Bude zkrátka výhodnější, když bude mít někoho sebou.
,,Děkuju." řekl šťastně a položil mi ruku na rameno.
,,Kdy chceš jít?" zeptal jsem se ho a podíval se na něj.
,,Nejlépe hned, nebudu pryč dlouho." ujistil mě s úsměvem a sklonil se ke mě.
,,Fajn tak běž." řekl jsem mu a měl lehké nutkání ho políbit. Místo toho jsem se k němu ale otočil zády a vrátil se ke své práci.
Matt
Celkem mě zklamalo, když se odtáhl, ale neřešil jsem to. Konec konců spolu přece jen spíme.
Ale jestli jsem doopravdy Mail, budeme moct mít jiný druh vztahu, než jaký jsme doteď měli. Navíc mě pak Mello přestane podvádět a bude se mnou probírat víc věcí. Zkrátka pak vše bude perfektní.
,,Tak já už půjdu, mimochodem měl bys jít alespoň na chvíli spát." řekl jsem mu s úsměvem a podal mu čokoládu.
,,Možná později." řekl, když si ji ode mě převzal.
Odešel jsem z pokoje a vydal se za Beckem. Stejně nemá nic jiného na práci, navíc mi Mello několikrát říkal, že když budu něco potřebovat a on tu zrovna nebude, mám jít za Beckem.
/*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, ano je krapet o ničem, ale ta příští bude o dost zajímavější
ČTEŠ
V zajetí mafie |Mello x Matt|
FanfictieJmenuji se Matt. Žil sem si poklidný život. Tedy až do jednoho dne.. Příběh je inspirován Death note, ale jedná se o fikci. Jsou zde postavy, které se vyskytují v manze/anime, ale děj není nijak ovlivněn originálním příběhěm