*-62-*

289 24 0
                                    

Pohled Mella

Nakonec jsem se rozhodl jít si někam pro jídlo. Popadla mě docela silná nostalgie a tak jsem se vydal do jednoho bistra, kam jsme dřív chodily s Mailem. Chvíli jsem přemýšlel, jestli bych si spíš neměl zajít do restaurace, kde jsme s Mailem byly v podstatě kdykoliv jsme něco slavily. 

Nakonec jsem ale usoudil, že bych to nejspíš nedal a místo toho bych se svým vztahem vrátil o pár let zpátky. 

Nechci riskovat, že bych nebyl schopný akce nebo opět ztratil zdravý rozum. Dost možná bych zase začal vraždit každého, o kom bych si myslel, že s tím měl něco společného, aniž bych si to patřičně ověřil.

Vešel jsem do bistra a šel si objednat něco k jídlu, ani jsem nad tím nepřemýšlel a nevědomky si objednal to, co vždycky. Neboli jídlo, které mi naprosto nechutná. 

Vždycky jsem se pak Mailovi snažil sníst jeho jídlo.. Bylo to celkem komický. Vždycky se snažil ode mě talíř vzdálit, což se mu nikdy moc nepovedlo. Jednou dokonce svůj talíř shodil na zem.. 

Převzal jsem si své jídlo a následně jsem si sedl k jednomu z volných stolů. Načež jsem se pustil do jídla. Proč jsem si to sakra objednal?!

Pohled Matta 

Po chvíli jsem si všiml Mella, který stál u pokladny. Neměl bych ho rušit, určitě se chce najíst v klidu. 

Sledoval jsem ho, jak jde ke stolu a vybavovalo se mi stále více vzpomínek na to, jak jsme sem s Mettem chodily. Dokonce jsem si vybavil i ten naštvaný pohled číšníka, když jsem omylem shodil talíř na zem. 

,,Omluvíš mě na chvilku?" zeptal jsem se své 'ochranky', po chvíli, během které jsem sledoval Mella. 

,,Em jo jasně, o co jde?" zeptal se nechápavě. 

,,Nic vážněhé, nemusíš se bát." ujistil jsem ho a i se svým talířem vstal a přisedl si k Mellovi.

,,Tohle přece nemáš rád, tak proč sis to objednal?" zeptal jsem se ho s nadzvednutým obočím a s drobným úsměvem.


/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, jak si myslíte, že to bude pokračovat?

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat