Mello
Krapet mě zarazilo to, co mi Matt řekl. Určitě se mu stalo něco strašného, když kvůli tomu ztratil paměť. Je to přirozený proces ale to, že si nepamatuje v podstatě nic ze svého života je celkem zvláštní. Ale možná jen neví, jestli se to o čem si myslel, že se stalo skutečně stalo.
,,Není to podstatné, nic z toho. Teď žiješ tady, se mnou a to je to jediné na čem teď záleží. Domluvím ti nějakého psychologa, jestli chceš." pobídl jsem ho a propletl si s ním prsty jedné ruky.
Matt
Krapet mě to zarazilo, ale i tak jsem se nad tím musel pousmát. Je tak milý.. ,,Asi máš pravdu, na ničem z toho nezáleží." řekl jsem mu s úsměvem.
,,Už je pozdě, měly by jsme jít spát." rozhodl Mello po nějaké době a já nemohl jinak než souhlasit, protože na mě už taky dopadala únava.
,,Jen si dojdu dát sprchu, hned budu zpátky." řekl Mello a odešel do koupelny. Proč je mi ta věta tak povědomá? Mello už jí určitě někdy řekl tak možná proto.
Ale i tak mi přijde, že jsem ji slyšel už někdy dřív.. Navíc i ten hlas který ji říkal zněl krapet jinak. Tak trochu.. jemněji? Skoro jako by to říkal někdo mladší než Mello..
Sakra začíná mě z toho bolet hlava, proč si nemůžu skoro na nic vzpomenout a proč mi to vůbec vadí? Jediný důvod, proč mi to vadí je asi to, že nevím, jestli se to, co se stalo v mých snech s tím klukem připomínajícím Mella vážně stalo..
Možná by bylo dobré kdyby ano. Znamenalo by to, že jsme se s Mellem znali už dřív a trávily spolu čas i jako děti. Bylo by to zkrátka úžasné. Mohl by mi pak říct, co všechno se v mém životě stalo, co jsme spolu prožily a.. Počkat.
Je možné.. že bych.. že bych mohl být Mellův ex přítel? Ten se kterým vyrůstal.. Ten kterého ztratil kvůli tomu útoku? Znamenalo by to, že jsem ten útok přežil a.. a ztratil jsem paměť právě protože se mi během toho útoku něco stalo? Říkal, že jsme si podobní, oba prý máme rádi hry, nebo že jsme si podobní i co se týče chování i vzhledu. Jak by se Mello zachoval, kdybych vážně byl jeho přítel? Byl by šťastný? Byl.. byl bych jí šťastný?
/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, jak si myslíte, že to bude pokračovat?
ČTEŠ
V zajetí mafie |Mello x Matt|
FanfictionJmenuji se Matt. Žil sem si poklidný život. Tedy až do jednoho dne.. Příběh je inspirován Death note, ale jedná se o fikci. Jsou zde postavy, které se vyskytují v manze/anime, ale děj není nijak ovlivněn originálním příběhěm