*-47-*

337 31 1
                                    

Matt

,,Takže... chodíš sem často?" zeptal jsem se ho s úsměvem a on se jen uchechtl. ,,Čas od času ano. Ale ne moc často. Většinou zůstávám doma a jím tam." řekl mi a začal si číst jídelní lístek, stejně jako po chvilce já. Nakonec k nám přišla servírka a my si objednaly. 

,,Dnes si  se rozhodl správně, na neštěstí jsi pořád dost zraněný, takže ti jako odměna bude muset stačit nová hra." řekl lhostejně Mello, ale já ani tak nezabránil šťastnému úsměvu. Rozhodl jsem se správně, nebyla chyba nechat ho zabít.

Abych byl upřímný, tak z mé mysli zmizely skoro všechny výčitky svědomí. Bylo správné ho zabít, neuposlechl Mellův rozkaz a zaslouží si trest. Mello je šéf mafie a jeho podřízení by to měly respektovat, konec konců vsadil bych se, že jen díky Mellovi jsou tam kde jsou. 

Je skoro až zvláštní, že mi vůbec nevadí práce, kterou Mello dělá. Spíš naopak. Jde z něj celkem velká dávka respektu a jeho čas od času nepředvídatelné chování mě jistým způsobem přitahuje. Je až fascinující, jak málo mi stačí k tomu, abych byl spokojený.

Vždyť mi stačí jen to, že je šťastný, že jsem ho potěšil, že má z něčeho radost, že se zlobí na někoho jiného než na mě, že se mnou tráví čas a nikoho jiného si nevšímá, že poslouchá co mu říkám, že mu nevadí to co dělám, že mě už pět minut nechal se na něj dívat, aniž by řekl jediné slovo...

Jediné, co tuhle krásnou idylku jistým způsobem kazí je to, že pořád nevím, kdo byl ten kluk z toho videa a že nevím, jestli se s ním Mello pořád vídá. Co když mu na něm záleží? Co když mu dá přednost přede mnou? 

Upřímně bych se mu občas ani  nedivil. Lhal bych, kdybych tvrdil, že není pravda, že Mellovi občas lezu dost na nervy.. Vždyť... Co jsem pro něj vůbec udělal? Ve své podstatě nic. Ano, upozornil jsem ho na jistou spojitost mezi tím agentem FBI a tou ženou. Ale udělal jsem pro Mella někdy něco víc?

Ne. Místo toho mu zabírá místo u něj v pokoji, rozbíjím mu mobil, otravuju ho při práci a teď mu ani nemůžu dát to jediné, proč si mě na začátku vůbec nechal. Podle všeho se mnou nic mít nebude, dokud budu mít nějaká zranění. Nic mi není. Ale to on odmítá pochopit. Věděl jsem to, znechucuju se mu a on si teď bude pro sex chodit za někým jiným...

/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, dnes vyjdou ještě dvě

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat