*-50-*

333 24 3
                                    

Matt

Už je to nějaká doba ode dne, kdy mi Mello nabídl místo v jeho mafii. Pořád jsem v pokoji s Mellem a na našem vztahu se v podstatě nic moc nezměnilo, jen mi přijde, že mi víc věří.

V podstatě většinou jen sleduju kamery a pomáhám Mellovi s plánováním akcí. Povedlo se nám vyřídit Penbera, či jak se ten zaměstnanec FBI jmenoval.

Pořád sice nevím, kdo je ten parchant, který se mi snaží ukrást Mella, který sice dost dlouho za nikým nešel, ale i tak někdy někam jde a já nevím kam.

Mello

,,Hej, nad čím přemýšlíš?" zeptal jsem se ho klidně a pohodlněji si vedle něj sedl, zatímco jsem sledoval obrazovku, na které Matt zrovna něco hrál.

Už zase mi ho připomínal.. Nevím čím to je, ale jsou si vážně dost podobní.. Ať už je řeč o vzhledu, nebo o samotném chování.

,,Upřímně.. přemýšlím nad tím, jestli se pořád scházíš s ním." přiznal krapet nejistě a stejně nejistě se na mě podíval.

,,Proč tě to vůbec zajímá?" zeptal jsem se ho nechápavě.

,,Protože žárlím, sám si to o mě přece řekl. Nechci se o tebe dělit, i když vím, že mi nepatříš." řekl mi nejistě a opřel se o mě. 

Za tu dobu, co tu je, se náš vztah trochu zlepšil, i když bych to nejspíš nenazval úplně vztahem.. 

,,Nemusíš žárlit, ale měl bys  vědět, že je čistě moje věc, s kým se kdy stýkám." napomenul jsem ho a objal ho kolem ramen. 

Matt

,,Já vím.." řekl jsem mu a pohodlněji se o něj opřel. Vím, že bych neměl žárlit, ale i tak prostě žárlím.

Nechci se o Mella s nikým dělit, chci aby byl jen můj. Ale to se nejspíš nikdy nestane.

Navíc se mi pořád vrací různé sny, ve kterých vystupuje někdo, kdo se až moc podobá Mellovi. Tedy, jsem si na 100% jistý, že to je Mello, jen bez jizvy... 

Nechápu, proč se mi to pořád zdá. Jedinou výhodou je, že už nesténám tak nahlas, aby si toho všimnul Mello a vyčítal mi, že si představuju, že je dole on...


/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbila. Tak zase ve čtvrtek 

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat