*-64-*

327 29 16
                                    

Matt

,,Jsi... jsi si jistý tím, že nás tu nikdo nenajde?" zeptal jsem se nejistě blonďáka, který mě zatáhl do malé místnosti v sirotčinci. 

,,Moc to dramatizuješ, ten starej páprda si teď stejně někde dává dvacet a všichni ostatní jsou zaujatí tím idiotem, který si myslí, že je bůh ví co." odsekl nepříjemně a dal před dveře židli, která v místnosti byla ani nevím z jakého důvodu. Možná se tu někdo chtěl oběsit nebo tak. To by vlastně znamenalo, že ona historka, kterou nám jako malým jedna z pracovnic vyprávěla, byla pravdivá. 

,,Tak proč v tom případě barikáduješ dveře? Bojíš se, že na nás přijdou? Nebo se bojíš toho, že uteču?" zasmál jsem se. 

,,Co ty víš, třeba jen vedu oběšenci další oběť." ušklíbl se a přešel blíž ke mě.


Mello

,,Myslíš, že ta historka byla pravdivá?" zeptal se Matt a já se na něj nechápavě podíval. 

,,Jaká zas historka?" zeptal jsem se ho a znovu se znuděně zhoupl na houpačce, na které jsme seděli. Ani nevím, proč chtěl jít zrovna sem. Ale stejně tu většinou nikdo není, v podstatě o tohle staré hřiště nikdo nejeví zájem. Dřív jsme sem chodili s Mailem, když toho na mě u mafie bylo hodně a chtěl jsem si s Mailem jen tak pokecat. 

,,Ta o tom oběšenci. Jak že to..." začal zamyšleně a začal si něco mumlat. ,,...Pohybuje se po místnostech ne takhle to... na chodbách a vyhlíží... děti které by... které by..." zasekl se a já si povzdechl, než jsem za něj pokračoval.

,,Vyhlíží děti, které by se přidali k jeho utrpení. Jejich tenké krčky by obtočilo staré lano a zmizela by pod nimi zem. Nikdo v noci neohlídá hloupé sirotky, kteří se rozhodli opustit bezpečí postelí a pátrat na místech, které jsou ze správných důvodů zakázané. Proboha kolikrát ti to mám ještě opakovat? Říkala to snad každý večer jen protože byla líná nás celou noc hlídat." povzdechl jsem si naštvaně. ,,Vysvětluju ti to už od mala, to jsi až takový idiot, že na to pořád zapomínáš Maile nebo mi jen chceš připomínat-" zarazil jsem se uprostřed věty a naprosto ztratil myšlenku. Místo toho jsem jen zůstal zaraženě zírat na svého společníka.


/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, omlouvám se za neaktivitu, ale ve škole je toho teď vážně moc. Ale budu se snažit, aby kapitoly opět vycházely pravidelně

Mimochodem na mém profilu můžete stále hlasovat o možném Vánočním speciálu (v sekci konverzace)

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat