*-43-*

416 33 4
                                    

Mello

Matt spal docela dlouho, ale nemůžu ho vzít do nemocnice. Konec konců by jim mohl říct o svém únosu a mě by zatkli, protože bych ho tam rozhodně nenechal bez dozoru. Navíc bych riskoval to, že odejde a to nemůžu dopustit. 

Když spí, trochu mi připomíná Maila.. Možná byli nějak příbuzní, což není zcela vyloučené, ani já, ani Mail jsme o své pravé rodině defacto nic nevěděli a přišlo nám zbytečné po nich nějak pátrat. 

Možná jsem si ho vybral jako čubku právě kvůli té podobě.. Neměl bych nad tím přemýšlet, konec konců, Mail už je pryč a není nic, co by mi ho mohlo vrátit. 

S povzdechem jsem se vrátil ke sledování obrazovek a u toho jedl čokoládu. Po chvíli jsem začínal mít pocit, že mě někdo sleduje a tak jsem se podíval na Matta, který seděl na posteli. ,,Oh už jsi vzhůru, to je fajn, skoro jsem plánoval vzít tě do nemocnice."

,,Na stolku máš něco k jídlu a taky vodu, určitě máš žízeň." řekl jsem mu po pár vteřinách, kdy se na mě jen nevěřícně díval a následně jsem přešel k posteli. Matt se téměř okamžitě natáhl pro sklenici s vodou a začal pít. 

V danou chvíli jsem neřešil to, že mi polil postel, neměl jsem pro to důvod. Ano, jeho trest měl trvat takhle dlouho, ale měl dostávat vodu a jídlo, sice ne moc ale měl. Miller si to ještě vypije. 

Sledoval jsem to, jak sklenice byla po pár vteřinách zcela prázdná a jak Matt pár vteřin zhluboka oddechoval. 

,,Až si dostatečně odpočineš, půjdeš se mnou, mám pro tebe překvapení." řekl jsem mu v klidu.

 ,,Mám se bát?" zeptal se mě a podíval se mi do očí.

,,Těžko říct." pokrčil jsem rameny a podal mu talíř plný jídla, do kterého se Matt téměř okamžitě pustil. Následně jsem mu donesl ještě další sklenici vody a dovolil mu se umýt, nakonec si šel lehnout a spal až do dalšího dne. 

Matt

To jídlo bylo vynikající a to i když bylo trochu spálené. Voda mi ještě nikdy tolik nechutnala a já byl rád za to, že mám po těch dlouhých dnech alespoň něco k pití. Nakonec jsem Mella požádal o to, jestli se můžu jít umýt. 

Vadilo mi, že jsem před ním byl v tomhle stavu, vždyť ho tím musím odpuzovat, znechucovat.. nechci aby šel za někým jiným. Nakonec jsem si dal poměrně dlouhou koupel a pak si šel lehnout. 

Podle všeho jsem spal docela dlouho, ale ani v nejmenším mi to nevadilo. Konečně spím v posteli a ne na té špinavé zemi. V noci se mi zdálo o Mellovi, ale nebyl to žádný úchylný sen, tedy možná trochu, ale nešlo tam o sex. Spíš to bylo, jako by jsme byly pravý pár. Mello mě miloval a povídal si se mnou snad o všem možném. Žádný jiný člověk nám do našeho vztahu nezasahoval a my si jen užívali naše společné chvíle.


/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbí

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat