Chtěl jsem víc a taky jsem to hodlal dostat. Začal jsem mu rozepínat kalhoty, ale on mě zarazil. ,,Co si myslíš že děláš?" Tak co si myslím že dělám? ,,Jsem přeci vaše nadržená děvka pane, a chci vás." řeknu co nejvíc svůdným hlasem a mírně ho kousnu do krku. ,,Tak to bys mi mohl předvést menší striptýzek abys mě navnadil." řekl nadrženě Mello a já okamžitě poslechl. Slezl jsem z postele a začal se pomalu svlékat a různě se kroutit. Nikdy jsem striptýz nedělal tak doufám že se mu to líbí. Netrvalo dlouho a já byl zcela bez oblečení, což se mi moc nelíbilo. Vypadal docela spokojeně... Naznačil mi abych si klekl před postel a tak jsem udělal. Nemusel mi ani říkat co chce, rozepl jsem mu kalhoty a osvobodil jeho chloubu. Skoro na nic jsem nečekal a vzal si ho do úst. Sice jsem musel chvíli bojovat se svým dávícím reflexem ale zvládlo se to. Začal jsem pohybovat hlavou a občas přidal jazyk nebo zoubky. Podle jeho tichého sténání a toho že si začal určovat tempo předpokládám že se mu to líbilo. Netrvalo dlouho a udělal se. Vše jsem jako poslušná děvka spolkl a vstal. ,,Dovolil jsem ti snad vstát děvko?" zeptal se podrážděně. Je on vůbec někdy spokojený?! ,,Ne. Měl by jste mě potrestat pane." řeknu provokativně. ,,Správně, na postel a na čtyři hned." řekne chladně a já tak okamžitě udělám. Nevěděl jsem co udělá, vlastně jsem myslel že do mě okamžitě přirazí, ale to se nestalo... místo toho vytáhl něco z pod postele. Byla to krabice a já nevěděl co v ní je. ,,Co to je pane?" Ani nevím proč mu říkám pane ale myslím že mu to dělá radost. ,,Nech se překvapit." řekne a otevře krabici. Neviděl jsem co v ní je protože byla za mnou. Chvilku se tam přehraboval a potom mi zavázal oči. Upřímně jsem dostal strach, nevěděl jsem co má v plánu a navíc jsem nevěděl co se kolem děje. ,,Uklidni se.." řekne klidně a připoutá mi ruce k posteli. Uklidni se?! To se mu lehce řekne! ,,Co máš v plánu?" zeptám se vyděšeně. ,,Chci si jen ověřit jak moc dobrá děvka jsi. Když budeš hodný dostaneš odměnu, když ne potrestám tě víc." řekne v klidu a já dostanu ještě větší strach.
ČTEŠ
V zajetí mafie |Mello x Matt|
Fiksi PenggemarJmenuji se Matt. Žil sem si poklidný život. Tedy až do jednoho dne.. Příběh je inspirován Death note, ale jedná se o fikci. Jsou zde postavy, které se vyskytují v manze/anime, ale děj není nijak ovlivněn originálním příběhěm