Matt
Mello už byl zase pryč, poslední dobou je pryč častěji než obvykle. Rád bych řekl, že mi to nevadí, ale to bych lhal. Je mi jasné, co vždy dělá. Jediné co nevím, je s kým to dělá.
I tak žárlím ale.. nemůžu s tím nic udělat. Mello mi přece sám řekl, že si může spát s kým chce a navíc nechci, aby se opakoval můj trest.
Navíc je celkem dobře, že Mello chodí pryč, mám pak alespoň čas na svůj výzkum. Vztah mezi námi je.. komplikovaný. Častěji něž se mnou spí s tím někým pro mě neznámým. Což je samo o sobě dost zvláštní, ale je to jeho věc.
Ano vadí mi to a to hodně, ale stejně s tím nic nenadělám a má v takovém případě cenu se snažit? Ale až zjistím pravdu, změní se to. Jediné co potřebuju, jsou nějaké důkazy nebo alespoň získat zpátky paměť.
Mello
,,Proč po něm vlastně zase pátráš? Nevzdal si to už dávno?" zeptal se nechápavě Near, zatímco jsem si oblékal kalhoty.
,,Do toho ti nic není." odpověděl jsem mu jednoduše.
,,Myslíš, že to přežil." konstatoval a pohodlněji se opřel o zeď za postelí. ,,Kdo by čekal, že zrovna ty budeš takový snílek.. šance na to, že přežil je menší než dvaadvacet procent. Viděl si přece, co z té budovy zbylo."
,,Jeho tělo se nenašlo." řekl jsem mu jednoduše i přes to, že je šance na to, že bych ho znovu viděl takřka nulová.
,,Jistě, ale mohl shořet na prach, to snad víš."
,,Až seženeš něco dalšího, dej mi vědět." řekl jsem mu a oblékl si bundu, načež jsem do ruky vzal složku, která byla odložená na nočním stolku.
,,Bez něj ses posunul dál. Žádná další mafie si netroufne na to se byť jen přiblížit na tvoje území. Přiznej si to. Bez Maila jsi silnější."
Nic jsem mu na to neřekl a odešel. Po smrti Maila jsem našel všechny, kteří s tím měly něco společného a zabil je. Nikdo už si nedovolí sáhnout na to, co je moje. Ale.. jestli je Mail pořád na živu, je šance, že mě to oslabí? Nesmysl, ten skrček to řekl jen protože nechtěl, abych po Mailovi dál pátral a nepřestal s ním spát. Ubohý trik.
/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly. Zdá se, že Matt už není jediný, kdo po Mailovi zase pátrá
ČTEŠ
V zajetí mafie |Mello x Matt|
FanfictionJmenuji se Matt. Žil sem si poklidný život. Tedy až do jednoho dne.. Příběh je inspirován Death note, ale jedná se o fikci. Jsou zde postavy, které se vyskytují v manze/anime, ale děj není nijak ovlivněn originálním příběhěm