Mello
Uběhl skoro týden a já se rozhodl, že už by to mohlo stačit. Vydal jsem se pryč z koupelny a šel do sklepa, ve kterém byl Matt. Během toho týdne jsem si v hlavě třídil myšlenky a přemýšlel o vše, co by se mohlo stát. Taky jsem sem přestěhoval všechny Mattovi věci, tedy moji lidé je přestěhovali, ale to je detail.
Samozřejmě jsem mu všechny věci prohledal a začal si dávat dohromady víc o jeho minulosti. Většinu svého života strávil hraním her, což mě ani moc nepřekvapilo. Podle všeho pocházel z dětského domova jménem Wammy's house. Už je to vážně dlouhá doba, co jsem opustil Anglii a přestěhoval se do Ameriky.
Do Anglie jsem se vrátil jen jednou, ale to už je dávno. V té době jsem začal chodit do školy, kde studovala většina lidí z Wammy's house. Hledal jsem svého dávného přítele, kterého jsem chtěl vzít sebou do Ameriky, aby vládl podsvětí po mém boku.
Ale pak se stala ta nehoda.. Při vzpomínce na ten den jsem si sáhl na svou tvář, konkrétně na místo, kde se nacházela jizva. Sám jsem z ohně vyvázl jen tak tak, nikdo jiný nevyvázl. Mail Jeevas už je tedy určitě dávno mrtví.
Neměl bych vzpomínat na minulost, především ne na něj. Nemám čas na to vracet se k minulosti. Přešel jsem až ke dveřím vedoucím do sklepa, téměř okamžitě ke mě dopadl zápach hnijícího těla. Někdo by to tělo měl odklidit.
Sešel jsem po schodech dolů a zůstal zaraženě stát, když jsem si všiml, v jakém je Matt stavu. Ležel na zemi, přičemž k sobě měl stále přivázanou židli a nejevil žádné známky života. Nejspíš se pokoušel utéct, no marný pokus.
Přešel jsem až k němu a následně mu nahmatal tep, takže mrtví není. Přeřízl jsem provaz, který ho držel u židle a následně si vzal Matta do náruče. Dost mě zarazilo to, jak vyhublí byl. Vždyť mu měl Miller nosit jídlo!
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, snad se líbilo
Jinak vám chci strašně moc poděkovat za tohle, sice obvykle umístění neřeším, ale tohle mě vážně potěšilo
ČTEŠ
V zajetí mafie |Mello x Matt|
FanfictionJmenuji se Matt. Žil sem si poklidný život. Tedy až do jednoho dne.. Příběh je inspirován Death note, ale jedná se o fikci. Jsou zde postavy, které se vyskytují v manze/anime, ale děj není nijak ovlivněn originálním příběhěm