Mello
Zarazil jsem se a vybavilo se mi, jak mi přesně tahle slova říkal Mail. ,,Jak to víš?" zeptal jsem se ho a snažil se snít bezcitně.
,,Vždycky když si tohle koupíš, nakonec sníš moj- jídlo někoho jiného." opravil se a já ho zůstal zaraženě sledovat.
Jak by o tomhle věděl? Nikdo to nevěděl, tedy až na Maila, kterého se to týkalo.
,,Ani nevím, nejspíš z nostalgie." pokrčil jsem nakonec rameny a pustil se do jídla.
Matt
,,Chceš místo toho to moje?" zeptal jsem se ho s úsměvem. Přišlo mi celkem zábavné, jak se snažil působit, že se nic neděje.
...
,,Víš, napadlo mě se podívat na nějaká další místa, mohli by jsme jít spolu." nabídl jsem mu, když jsme oba dojedli. To, že Mello snědl mé jídlo je vedlejší.
,,A kam bys chtěl jít?" zeptal se mě zaujatě. Pořád byl krapet zaražený, možná si dokážu vzpomenout na další věci a Mello si pak možná uvědomí, že jsem ten, koho miluje. Nebude mě podvádět a budeme spolu stejně jako dřív.
Nebo zkrátka nebude věřit tomu, že jsem to já a nakonec jakoukoliv formu vztahu, kterou teď máme ještě ukončí. Nechci ho ztratit, jen... nechci, aby mě dál podváděl a byl s někým jiným než se mnou. Možná je sobecké, že ho chci mít jen pro sebe, ale vážně nechci, aby s ním byl někdo jiný. Aby Mello dělal to co se mnou s někým jiným...
Nakonec souhlasil a my se vydali na různá místa, která mi byla stále více povědomá. ,,Mello já... myslíš, že Mail přežil?" zeptal jsem se ho opatrně, vím, jak posledně vyšiloval, když jsem se ho na to zeptal a vím, že dost riskuju to, že celou atmosféru mezi námi zkazím. Ale... potřebuju to vědět.
,,Těžko říct." řekl Mello a já se zarazil. Posledně tvrdil, že je si na 100% jistý, že Mail zemřel.
,,Jak to myslíš?" zeptal jsem se ho opatrně.
,,Jeho tělo se nenašlo, takže.."
,,..jestli neshořel na prach, mohl by žít." dokončil jsem za něj a on přikývl.
/*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, dnes možná vyjde ještě jedna, ale nic neslibuju
ČTEŠ
V zajetí mafie |Mello x Matt|
FanfictionJmenuji se Matt. Žil sem si poklidný život. Tedy až do jednoho dne.. Příběh je inspirován Death note, ale jedná se o fikci. Jsou zde postavy, které se vyskytují v manze/anime, ale děj není nijak ovlivněn originálním příběhěm