*-66-*

260 24 1
                                    

Matt

Už je to několik měsíců od doby, co se mi vrátila paměť a já Mellovi všechno vysvětlil, nebo jsem se alespoň pokusil. 

Od té doby se celkem dost  věcí změnilo. Mello se sice pořád věnuje mafii, ale tentokrát většinu svých rozhodnutí probírá se mnou. 

Vlastně mě to docela baví, ačkoliv mi pořád vadí to zabíjení. Nevadí mi ani zločiny jako samotné, konec konců některé jsou někdy užitečné a jen tak označit něco za spravedlnost není tak geniální.

,,Co tam ještě děláš?" ozval se otráveně Mello, který ležel na posteli a koukal do svého telefonu.

,,Jen dokončím tenhle level." řekl jsem mu s tichým uchechtnutím a pokračoval ve hře.

,,Kašli na to a pojď sem." rozhodl otráveně a poplácal na postel vedle sebe.

Zasmál jsem se a podíval se na něj. ,,Tak proč nejdeš ty sem?" zeptal jsem se ho s úsměvem a vrátil se ke hře.

,,Fajn." povzdechl si otráveně a vylezl z postele, načež se vydal ke gauči, na kterém jsem seděl. Netrvalo dlouho a Mello ležel na gauči, přičemž měl před mé nohy přehozené ty své a za neustálého komentování toho, že nechápe, jak mě něco takového může bavit ujídal čokoládu.

Někoho by tohle jeho chování možná trochu štvalo, ale mě rozhodně ne. Spíš naopak. Miloval jsem všechno, co dělal a nedokázal jsem si ho bez těchto gest a chování ani představit.


--Konec--

Vítám vás u poslední kapitoly příběhu V zajetí mafie. Byla to celkem dlouhá cesta, ale snad se vám příběh líbil

Mám v plánu ještě několik příběhů na tenhle pár, o všem budu informovat na svém profilu, takže se rozhodně máte na co těšit. 

Budu se moc snažit, aby do konce roku vyšel i onen slibovaný prequel a nejspíš během příštích dvou měsíců opravím chyby, které se v tomhle příběhu objevily.

Mezitím si můžete přečíst mé další příběhy, navíc příští týden začnu znovu vydávat nějaké starší příběhy a jeden zcela nový, tak se máte na co těšit, tedy alespoň doufám.

-KlaM

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat