*-42-*

383 36 4
                                    

Matt

Otevřel jsem oči a dost mě zarazilo, že kolem svého těla necítí žádné provazy. Taky jsem už nebyl na zemi, jak tomu bylo posledních pár dní, naopak jsem byl v neuvěřitelně pohodlné posteli. Počkat posteli?

Sedl jsem si a rozhlédl se kolem sebe. Dost mě zarazilo, že jsem v Mellově pokoji, jak jsem se sem vůbec dostal? Mou pozornost si téměř okamžitě získal Mello sedící u stolu a sledující obrazovky.

,,Oh už jsi vzhůru, to je fajn, skoro jsem plánoval vzít tě do nemocnice." řekl Mello, když si mého pohledu všiml a otočil se ke mě. Počkat, on pochyboval o tom, že jsem naživu a stejně mě nechal tady místo toho, aby mě vzal do nemocnice?

,,Na stolku máš něco k jídlu a taky vodu, určitě máš žízeň." řekl a přešel blíž k posteli. Až teď jsem si uvědomil, jak velkou žízeň ve skutečnosti mám a tak jsem se okamžitě natáhl pro sklenici s vodou a začal pít.

V danou chvíli mi bylo jedno i to, že jsem Mellovi polil postel. ,,Až si dostatečně odpočineš, půjdeš se mnou, mám pro tebe překvapení." řekl a ani neřešil to, že jsem mu polil postel. ,,Mám se bát?" zeptal jsem se ho a podíval se mu do očí. 

Někoho mi šíleně připomínal, ale nemůžu si vzpomenout koho.. ,,Těžko říct." pokrčil rameny a podal mi talíř plný jídla. Vím, že není nejlepší jíst tak velké porce najednou, ale zaprvé, nikdy jsem to neřešil a za druhé, mám sakra hlad!

Zajímalo by mě, co je tím prozatím záhadným překvapení, ale snad to nebude nic podobné mému trestu, už do toho sklepa v životě nechci ani nakouknout.

/*/*/*/*/*/*/

Tak vás vítám u další kapitoly.

Názory?

Jak si myslíte, že to bude pokračovat?

Jaké myslíte, že bude ono překvapení?

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat