*-45-*

372 30 1
                                    

Matt

Byl jsem dost nejistý z toho, jaké překvapení pro mě Mello přichystal, ale tvrdil, že by to nemělo být nic špatného, takže se asi nemusím bát.. ale i tak mě přemohl jistý pocit nejistoty.

Seděl jsem vedle Mella v autě a díval se z okna, je to skoro až fascinující, jak město vypadá takhle v noci. Celkem mě zarazilo, když jsme po chvíli dorazily k přístavu. Nechápu, jaké překvapení by pro mě Mello mohl mít zrovna na tomhle místě. 

Po chvíli auto zastavilo a my vystoupily z auta, načež jsem šel poslušně vedle Mella až k vodě. ,,Podívej se nahoru Matte." pobídl mě Mello po chvíli, během které jsem se díval jen na něj. Odvrátil jsem tedy pohled a zůstal zaraženě sledovat muže, který visel několik metrů nad vodou a vyděšeně nás sledoval.

,,Co to má znamenat?" zeptal jsem se krapet vyděšeně a především zaraženě Mella. 

,,Drahý Matte, představuju ti Millera, jednoho ze členů mé mafie. Dostal velice snadný úkol.. Měl ti nosit jídlo a pití a celkově se měl postarat o to, abys byl v pořádku a především mě měl upozornit na to, kdyby se ti něco stalo. Jak ale sám dobře víš, svůj úkol nesplnil a tobě teď bude nějakou dobu trvat, než se vrátíš do normálu, což znamená že za tebe nejspíš začnu hledat náhradu. Není to tvá vina, ale jeho, to on se o tebe nestaral. Takže je teď čistě na tobě, abys rozhodl o jeho osudu. Mám toho parchanta nechat žít, nebo ho mám nechat zabít? Rozhodnutí je čistě na tobě." řekl mi klidně a mě přecházel mráz po zádech.

Nechci mít na svědomí další lidský život, ale tenhle Miller může za to, že si teď Mello najde někoho jiného. Kdyby řádně plnil svůj úkol, nemusel by teď být Mello zdrženlivý. Nemusel by chodit za tím idiotem z onoho videa na jeho mobilu a místo toho by se mohl věnovat mě. Jen a jen mě.

Ale on to prostě musel pokazit a dost možná zahodit můj vztah s Mellem. Ale proč by mi Mello nabízel, že se někde najíme, kdyby mě chtěl odkopnout? Možná to bude něco jako poslední večeře a pak mě zabije. Pochybuju, že by mi dovolil vrátit se do běžného života.

Možná se mě nebude chtít zbavit, když Millera nechám zabít, konec konců, Mello působí, jako by se ho chtěl zbavit, možná mě pak nechá naživu. Ale Mello by mě přece nezabil, záleží mu na mě, jinak by se mě zbavil hned, ale on si mě místo toho nechal. Dovoluje mi spát ve stejné posteli jako on, donesl mi nějaké věci z mého bytu, v podstatě si můžu dělat co chci, jen nesmím opouštět pokoj.

,,Tak jak ses rozhodl?" zeptal se v klidu Mello a chytil mě kolem pasu. 

Pořád jsem byl celkem dost nejistý, konec konců, v sázce je lidský život, nejsem nějaký bůh smrti, abych rozhodoval o tom, kdo zemře a kdo naopak bude žít. Krátce jsem se podíval na Mella a pak zpátky na Millera. Toto gesto jsem zopakoval asi třikrát, než jsem konečně vyřkl odpověď.

,,Zabít." 


/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbila. 

Co si myslíte o Mattově rozhodnutí a jak si myslíte, že příběh bude pokračovat?

V zajetí mafie |Mello x Matt|Kde žijí příběhy. Začni objevovat