Tjueførste del

680 33 5
                                    

Nå er det sommerferie! Endelig!

Endelig har det blitt sommerferie. Jeg har venta så lenge på det! Og det beste er at min familie og Jarl og Irene sin familie skal dra på ferie sammen hele ferien! Vi skal til Mallorca!

~

"Jeg gleder meg sånn!" Sa jeg, hyper, til mamma. Vi var snart ved der vi skal møte familien til Jarl. Bare noen minutter. Bare noen sekunder. Der er dem. Jeg ser dem. Eller.. jeg ser en viss person med en gang. Hun smiler til meg. Jeg smiler til henne. Selfølgelig går jeg jo først til Jarl, og vi tar handshake vårt som vi pleier. Så gikk jeg bort til Irene og ga hun en klem.

"Hei." Sa den myke stemmen hennes. "Hei." Svarte jeg tilbake. Vi gikk bort fra hverandre. Plutselig hørte jeg masse roping. Alle snudde seg og så over hundre jenter løpe mot oss. Shit. Ellioteers. "Fuck." Sa jeg lavt. "Foreldrene stopper jentene. Ava og Jarl, dere veileder jentene et annet sted. Isac og Irene løp, løp så fort som mulig et gjemmested. Vi ringer dere når jeg har skaffet vakter." Sa pappa.

Jeg tok hånden til Irene og løp. Begge løp for livet. Plutselig kom det jenter fra den siden også. "VI MÅ SPLITTE! DRA NED TRAPPENE OG TIL VENSTRE OG FØRSTE DØR TIL HØYRE." Ropte jeg til Irene. Hun nikket og løp.

~

Jeg satt inni i et rom og venta på Irene. Døra var på gløtt, sånn at jeg kunne se når hun kom. Plutselig hørte jeg skritt. "Isac?" Var det noen som hvisket.

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now