Skoledagen gikk seint. Først matte, så naturfag. I matte lærer vi om algebra og sånt, mens i naturfagen så lærer vi om celler og fotosyntese. Veldig spennende faktisk!
Skoleklokka ringte, og plutselig var det lunsj. Jeg ville snakke med Irene, men jeg ville ikke at noen skulle se oss. Jeg sendte en melding.
'Hei, Irene. Møt meg i vaktmesterkottet om 5min! - Den hotteste fyren i verden'. Sendte jeg. Jeg spiste litt, og etter fem minutter, sa jeg til Jarl at jeg måtte på do. Jeg gikk til vaktmesterkottet, ops. Vaktmesteren var der! Da kan jo ikke vi være der! Jeg hørte skritt bak meg. Jeg snudde meg og så Irene komme. Jeg gikk bort til henne. "Kan vi gå ned i kjelleren?" Spurte jeg. Hun nikket. Jeg tok hånda hennes, og vi løp ned trappende.
"Så, hva lurte du på?" Spurte Irene og så på meg når vi hadde satt oss ned i en krok. "Jeg ville bare se deg. Snakke." Sa jeg og smilte. "Blir du med å henge ved skaterampen etter skolen?" Spurte hun. "Jeg viste ikke du kunne skate?" Sa jeg overrasket. "Det er mange ting du ikke vet om meg!" Sa hun. Hun tok tak i hendene mine og begynte å leke med de. "Som hva?" Sa jeg. "Det får du ikke vite!" Ertet hun. Jeg tok armen min rundt henne, og dro med nærmere henne. "Du vet ikke hvor glad jeg er for at vi er blitt venner." Mumlet jeg. Jeg kunne høre hun smile. Plutselig ringte klokka, og begge løp fort opp, og inn i hvert vårt klasserom. Så begynte timen igjen. Samfunnsfag og det handlet om den franske revolusjon. Kjedelig.
~
Etter skolen:Jeg gikk hjem og bokstavelig kastet sekken inn på rommet mitt. Jeg hentet skateboardet mitt, og tok mobilen i lomma, i tilegg til litt penger. Så gikk jeg ut og skatet til rampen.
YOU ARE READING
så nydelig // isac elliot (ferdig)
FanfictionIrene Den mest perfekte jenta Isac noen gang har møtt. Dette er en liten historie om Isac og hvordan han blir mer og mer interessert i Irene. Hvordan dem ble bestevenner. Om dem ble noe mer. ~Nina, 2015