Ellevte del

765 40 4
                                    

Pizzaen hadde kommet, og den smakte så godt! Vi spiste den på et teppe som vi la foran peisen. Både Irene og jeg liker Cola. Vi har faktisk en del felles.

"Pizza, pizza og pizza er de 3 beste tingene jeg elsker. Hvis jeg ikke finner en mann jeg blir sammen med, så skal jeg faen meg gifte meg med pizza!" Sa hun og kysset pizzaen. Jeg lo. "Haha.. du er så søt!" Sa jeg rett ut. Shit. Hun så på meg. Hun rødmet.

~

Etter maten lå vi bare ved siden av hveramdre og så opp i taket. "Du vet... før jeg ble kjent, så tenkte jeg ALDRI på at jeg kunne bli så kjent som jeg er nå.. jeg hatet å synge foran folk.." jeg smilte imens jeg fortalte. "Jeg gjør det jeg også..." sa hun og snudde seg mot meg. "Ja? Du sang jo med meg? Jeg syntes ikke du sang dårlig." Sa jeg. "Det var jo fordi jeg sang med deg.." svarte hun. "Puhh.. jeg vedder på at du ville klart deg uten meg!" Sa jeg og løftet øyenbrynene mine. "Nei... det tror ikke jeg" mumlet hun. "Hvorfor undervurderer du deg selv? Du er dritgod." Sa jeg. Hun ristet på hodet. "Irene. Se meg i øynene og si 'jeg er en dritgod sanger, og Isac er kjekk.' " Sa jeg og smilte. "Og hvis ikke jeg gjør det?" Sa hun med et glis. Hmm... "Da kysser jeg deg."

Tenk at jeg faktisk sa det.

Hun fikk store øyne. "Da må du fange meg først!" Ropte hun, hoppet opp og løp. Jeg reiste meg fort opp, og løp etter henne.

~

Hun hadde gjemt seg. Alt var helt stille. Plutselig kom det en lyd fra rommet hennes. Jeg listet meg inn dit. Lyden kom igjen. Under senga. Jeg gikk bort til senga og bøyde meg ned og ropte "BØØ!". Irene skrek. Så lo hun. Jeg og. "Fy søren. Du skremte meg!" Lo hun og reiste seg opp. "Vell..." jeg gikk bort til henne. Tok armene mine rundt henne, og la henne ned på senga og satt meg oppå henne. "..Nå kommer leppene mine.." Avsluttet jeg og kom nærmere henne. "OK OK!" Sa hun i full panikk. "Si det." Maste jeg. "Jeg.." "VENT!" Avbrøt jeg. Jeg tok opp mobilen og begynte å filme. "Sånn." Smilte jeg. "Jeg er en dritgod sanger... og Isac er kjekk." Sa hun og himlet med øynene. "Takk Irene! Du er ikke så verst du heller!" Sa jeg og blunket til henne. 

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now