Tredje del

1K 48 12
                                    

Moren til Jarl kjørte. Jarl satt foran. Det betyr at jeg og Irene sitter bak sammmen..

Det var ikke noe snakking mellom meg og Irene. Men det var noen ganger vi så på hverandre, og så så vi bort igjen.

Når vi var framme, hadde vi kommet til en diger strand. Sola skinte. Bølgene var store. Ja alt, alt var perfekt.

Vi fant oss en fin plass på sanden. Det var ikke så mye folk rundt oss. Det var bra, fordi ellers, ville jenter vært rundt meg 24/7. Jeg la håndkle mitt ned ved siden av Jarl sitt. Så la Irene sitt håndkle ved siden av meg igjen. Omg. Yes.

"Første mann i vannet!" Ropte Jarl og dro av seg klærne. Jeg og Irene tok av klærne våres kjemperaskt, og løp etter Jarl. Vi kom sånn ca likt alle sammen.

"Harn!" Ropte Jarl og 'harna' meg. Jarl svømte dritfort unna, så den nermeste var Irene jeg kunne ta. Jeg så på henne, og hun smilte. Men så så hun at jeg kom møt henne, så hun begynte å svømme. "Jeg har deg snart!" Ropte jeg og lo. "Har du ikke!" Lo hun.

Plutselig fikk jeg tak i en snor. Jeg viste ikke hva den var til... så når hun snudde seg, var bh-en av.

"Dayyym.." sa jeg og stirret. Det var jo ikke meningen å stirre. "Omg! Isac!" Ropte Irene irritert. Hun holdt forran brystene med armene hennes. "Ta den på igjen." Sa hun. Jeg tok bhen og satt den på. "Unnskyld." Unnskyldte jeg og tok hun på skuldra. Hun så litt starstucka ut, samtidig som irritert.

"Det går fint." Sa hun. "Sikker? Jeg så jo liksom.. de." Sa jeg og prøvde å ikke smile. Hun rødma. "Isac. Det går fint." Smilte hun. So pretty.

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now