Jeg fikk en ekstramadrass som lå ved siden av Irene sin seng, som jeg kunne ligge på. Helt ærlig, ville jeg ligge i samme seng(ikke perverst ment). Jeg ville ikke kline, altså.. jeg ville bare holde rundt henne, så hun føler jeg trygg.
Ha.. høres skikkelig uekte ut.
Men det er det jeg vil. Jeg vil være sammen med henne. Jeg vil virkelig, men jeg vet hun ikke liker meg tilbake på DEN måten. Det er problemet. Jeg får bare bruke tid på det. Jeg må ta det som det kommer.
~
Jeg satt på madrassen og spilte på mobilen. Irene var på badet. Hun hadde vært der en stund nå, og jeg begynner å bli litt bekymret. Jeg gikk bort ut av rommet, og bortover gangen til dodøra. Jeg banket forsiktig på.
"Irene? Går det bra?" Spurte jeg. "Jeg.. emh.." hun hulket. Jeg åpnet døra, og der sto hun og gråt. Jeg bare heiv armene mine rundt henne. "Hun.. jeg bare savner henne så mye!" Gråt hun. "Jeg vet.. hysj..." sa jeg og prøvde å trøste henne. Etter noen minutter, var begge i hver sin seng.
Plutselig tordnet det, og all vann kom som bomber ned fra himmelen. "Åhh!" Skrek Irene. "Er du redd?" Spurte jeg. "Ja." Svarte hun fort og tok dyna over hodet hennes. "Hjelper det med en klem?" Smilte jeg. Hun tok av dyna, så på meg og nikket. Jeg reiste meg opp. Jeg hørte et "wooow.". "Hæ?" Spurte jeg. "Emh.." sa hun og rødmet. Jeg så ned. Jeg var bare i boxer.. hehe..
Jeg smålo. Irene flyttet seg lenger til høyre, så jeg fikk sitte. Jeg satt meg, og hun dro dyna over meg. Jeg tok armen rundt henne, og dro hun inntil.
"Så... hva er yndlingsfargen din?" Spurte jeg for å bryte stillheten. "Grønn." Sa hun. Jeg så på henne og smilte. "Min og." Sa jeg. Hun fikk fram et glis. Så tordnet det igjen. "Uæææ!" Skrek hun og hoppet mot meg. Beina våres traff hverandre, og automatisk, så flettet de seg sammen.
Dette var det jeg ønsket. Ønsker går i oppfyllelse. Wow.
YOU ARE READING
så nydelig // isac elliot (ferdig)
FanfictionIrene Den mest perfekte jenta Isac noen gang har møtt. Dette er en liten historie om Isac og hvordan han blir mer og mer interessert i Irene. Hvordan dem ble bestevenner. Om dem ble noe mer. ~Nina, 2015