Tjuefemte del

695 38 7
                                    

Etter vi hadde badet og solt oss, gikk vi tilbake til hotellet. Jarl insisterte på at han skulle være med de jentene, så vi bare gikk.

"Ahhh!" Stønna jeg mens jeg hoppet i senga vår. Irene tok løpefart og hoppet seriøst oppå meg. "Au", lo jeg. "Sorry", smilte hun og la seg ved siden av meg. "Hva vil du gjøre nå?" Spurte Irene utålmodig. "Vet ikke." Sa jeg kort og så henne i øynene. "Hva vil du?" Spurte jeg. "Ååå! Jeg vet! Det er en lek som heter 'Si det, eller gjør det'" sa hun, hoppende, spent. "Hvordan foregår den?" Jeg hadde aldri hørt om det. "Den ene spør et kleint spørsmål, og hvis den personen ikke vil svare på spørsmålet, må den personen gjøre hva som helst den andre personen sier." Forklarte hun. Hun virket spent. "Ok, jeg starter!" , sa hun. "Når kysset du en jente for første gang?" Hmm.. alle kyssa jo i barnehagen. "Når jeg cirka var 5 tror jeg." Svarte jeg. "Ok, din tur." Sa hun. "Hvis du kunne kyssa meg nå, ville du ha gjort det?" Spurte jeg. Hun rødma. "Pass."

"Ok.. da velger jeg at du skal kysse meg nå." Smilte jeg ondt. "Serr?" Jeg nikket.

"Nå?" "Ja, nå" svarte jeg fort. Hun smilte litt. Og rødma. "Kom igjen da, det betyr jo ingenting!" Sa jeg og tok armene i kors. "Greit. Men bare ET kyss!" Hun virket nervøs. Hun kom nærmere. "Ehh.."

"Vet du hva? Jeg kan ikke." Sa hun og trakk seg litt unna. "Hvorfor ikke?" det var jo bare et kyss? "Nei Isac.. jeg KAN ikke! Jeg har ikke kyssa noen før." Forklarte hun, litt stresset. "Vil du jeg skal 'lære' deg?" Spurte jeg. "Er det greit for deg?" Spurte hun. "Jada", smilte jeg.

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now