Tjuesjette del

628 39 4
                                    

"Ok. Emh. Enkelte kyss er jo bare korte. Da rører leppene bare så vidt." Sa jeg, prøvde å virke seriøs. "Skal vi prøve det?" Spurte hun, men rødma. "Ok. Hvis det er gre-", så kom hun nærmere meg og kysset meg. Leppene våres var nær for sikkert 1 sekund. Hun satt seg litt bak. "Var det greit?" Spurte hun. Jeg måtte ta meg sammen. "Emh.." sa jeg, tonedøvt, "perfekt." Avsluttet jeg. Hun flirte.

"Vil du prøve et litt mer invikla? Som med tunge?" spurte jeg. Jeg skrek av glede inni meg. Dette. Wow. Jeg lærer henne faktisk å kysse. "Ok." Sa hun og smilte.

"Man starter med et vanlig kyss. Den ene personen pleier å 'slikke' underleppa til den andre. Så tar man tunga inn i den andres- ok.. dette er flaut!" Lo jeg. "Ja. Men det er gøy å se deg som en lærer", lo hun. "Du liker det, ja?" Spurte jeg og kilte henne ved å stikke fingerene på magen hennes. "Skal vi prøve?" Spurte jeg. "Hvis du vil." Svarte hun. Jeg nikket. Hun nikket. Jeg smilte. Hun smilte. Jeg lente meg inn. Hun lente seg inn. Jeg lente meg de siste få millimeterne.

Leppene våres traff hverandre. Det føltes godt. Det var synkronisert kyssing. Så slikket hun leppene mine. Jeg hadde tenkt å gjøre det, men whatever. Jeg tok inn tunga for å 'vise' hvordan man gjorde det. Hun gjorde det samme som jeg gjorde. Så kom det uventa. Irene gjorde noe ingen jeg har kysset med (ikke at jeg har kysset mange, altså). Hun 'utforsket' munnen min. For å si det pent, det var fantastisk. Hun var utrolig god for å være hennes første kyss.

Plutselig kom det noen inn døra. Ånei. Jeg og Irene spratt fra hverandre så fort vi kunne, men det var forseint. Jarl sto der med det sinteste utrykket jeg noen gang har sett på han. Han bokset i veggen, og gikk. Gikk på rommet hans, og lukket. Jeg tror han låste og.

så nydelig // isac elliot (ferdig)Where stories live. Discover now