Jeg husker første gang jeg så henne. Det lange, blonde håret. De store, nydelige, grønne øynene. Hun så ut som en modell. Rett og slett.
Jeg var hos en kompis. Han hadde jo fortalt mye om henne, men ikke at hun var dritheit. Så imens jeg og kompisen min, Jarl, spilte tv-spill så kom hun inn. Øynene våres traff hverandres med en gang. Hun smilte det fantastiske fine smilet. Så nydelig.
"Hei." Sa hun stille. "Hei." Sa jeg. Hun bet seg forsiktig i leppa.
"Hva vil du, søs?" Spurte Jarl. "Jeg lurte bare på om Isac kanskje ville spise middag hos oss. Jeg mener, mamma lurte." Sa hun og så på meg. Jeg smilte av henne. Måten hun rettet seg selv på. Hun var ikke så nervøs, men hun var ikke så frampå heller. Helt perfekt.
"Jeg sier 'ja takk' til den dealen" svarte jeg. Prøvde å virke så hyggelig som mulig. "Vil du spille med oss?" Spurte Jarl, søstra hans. "Ja takk." Smilte hun og kom mot oss. Jeg lagde litt plass til henne i midten der jeg og Jarl satt. Jeg ga henne en kontroll, og hendene våres var nær hverandre. Jeg så henne rødme. Så søtt. Hun tok kontrollen, og vi begynte å spille.Vell. Mitt navn er Isac, Isac Elliot Lundén. Du har sikkert hørt om meg. Hvis du ikke har, så er jeg en finsk sanger. Jeg har mørk blond hår og brune øyne. Jeg er ca. 180 cm høy.
Enkelt og greit.
Jarl, bestisen min, har vært min venn i alle årene. Men jeg hadde aldri sett søteren hans før. Hun heter Irene.
Beautiful name to a beautiful girl.Kommenter og vote♡ Elsker kommentarer! Gjerne skriv litt hvordan jeg kan gjøre historien bedre! Og plis, tagg personer som kanskje vil like denne historien;)
YOU ARE READING
så nydelig // isac elliot (ferdig)
FanfictionIrene Den mest perfekte jenta Isac noen gang har møtt. Dette er en liten historie om Isac og hvordan han blir mer og mer interessert i Irene. Hvordan dem ble bestevenner. Om dem ble noe mer. ~Nina, 2015