Sınavı sorunsuz bir şekilde hallettim ve kağıdımı teslim ederek sınıftan ayrıldım. Sınavı ilk bitiren ve ilk çıkan ben olmuştum. Oysa en geç başlayan bendim.
Boş ve sessiz koridorda yürümeye devam ederken derse girip girmeme konusunda kararsızdım.
Elimi cebime attığında kalemin ucu sert bir şekilde derine batması ile hafif inledim. Cebimdeki kalemi çıkarttım ve bir süre bakmaya başladım. Bu kalem Yoongi'nindi ve silgide. Gülmemek için kendimi zorlasam da hafif kıkırdamıştım. Yoongi her şekilde canımı acıtmayı başarıyordu. Kendi kalemi ile derime batması gibi.
Kalemi tekrar cebime attım ve merdivenlere yönelerek oturdum. Teneffüsü beklemem daha iyi olurdu. Sınıfa girsem dahi huzursuzluk olacağını biliyordum.
Uzun düşünceler beynimi kemirirken arkadamdan gelen sesleri henüz fark etmemiştim. Bir el saçlarıma ellerini daldırırken hafif çekiştirmişti. Bu acı ile yüzümü buruşturdum ve kafamı yukarı kaldırıp bunu kimin yaptığına baktım.
Yoongi ellerini saçlarımdan çekti ve önümden geçerek parmağı ile işaret yaptı “tuvalete gel!”
Yutkundum ve oturduğum merdivenden kalktım. Yoongi öndeyken bende arkadan peşi sıra geliyordum. “Neden tuvalet?”
Yoongi kafasını arkasına çevirerek suratıma boş boş baktı. “İstersen yatak odama götüreyim.”
Kaşlarımı çatıp derin nefes alıp vermeye başladım. Beni gerçekten deli etmeyi istiyordu.
Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu ve ben buna artık dayanamıyordum. Kendiliğinden atıyordu bu kalp. Yoongi fark edecek diye kendi kendimi yiyordum fakat Yoongi hiç bir zaman fark etmeyecekti. Çünkü o aptal.
Tuvalete girdiğimiz anda aniden yakamdan tuttup beni itti ve arkaya tökezlediğim çöp kutusu ile kendimi yerde buldum.
Yoongi cebinden çıkardığı anahtar ile tuvaletin kapısını kitlemeye başladı. Gözlerim aniden kocaman olmuştu ve şaşkın bir şekilde onu seyrediyordum.
Ne yapıyordu? Yine bana ne şekilde zarar verecekti?“Yine ne yapacaksın bana orusbu çocuğu?” sinirle düştüğüm yere tiksinerek bakmaya başladım.
Okul müdürünün oğlu olduğu için nerdeyse okuldaki tüm kapıların anahtarı vardı kendisinde. Bu aslında çok kötü bir durumdu.
Yoongi kapının kilitli olduğundan emin olmak için kulpu indirdi ve kilitli olduğunu anlayınca hafif sırttı.
Yutkundum ve hala yerde olduğumu anlayınca kalkmaya çalıştım. Çöp kutusunun içindeki iğrenç pislik şeyler üzerindeydi ve hepsini üzerinden ittim. Midem bulanmak için dürtüyordu beni.
Cebimdeki hissettiğim kalem ile silgiyi yeni fark ettim ve hızla cebimden çıkardım. “Teşekkür etmek istemiyorum ama al şu iğrenç kalem ile sil...” demeye kalmadan Yoongi elimdeki kalem ile silgiyi elinin tersi ile fırlattı. “Si*tir et.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tyranny ㄨ yoonmin ✓
FanfictionPark Jimin okulda Min Yoongi tarafından zorbalık görüyordu. Başlangıç: 01.11.2020 Bitiş: 21.06.2021 #myg -1 #yoonmin -4 #parkjimin -3 #hayrankurgu -2 #minyoongi -12 #suga -14 #pjm -7 #bts -1 #boyxboy -1