.8

15.2K 975 2.6K
                                    

"Hey burslu!”

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hey burslu!”

Yutkundum ve gözlerimi hafif yumarak arkama döndüm. Yoongi iki elini cebine koymuş bana doğru geliyordu.

Bugün benimle hiç uğraşmamıştı sanırım sürprizini çıkışa saklamıştı. Derin bir nefes aldım ve çantamın kulpunu sıkıca tuttum.

Bana ne yapacaktı bilmiyordum ama bugün mutluydu ve mutluluğunun sebebini de biliyordum. Annesi. Annesi yıllar sonra geri dönmüştü. O hep mutsuzdu aslında. Sinirini, mutsuzluğunu benimle uğraşarak çıkartıyordu ya da kendisi gibi acı çekmemi istiyordu.

Yoongi karşıma dikildiğinde yutkundum ve bana yapacağı şeyi beklemeye başladım.

“Biliyorsun bir parti düzenliyorum ve bu parti'ye bursluların da katılmasını istiyorum.”

Kaşlarımı çattım ve bir süre şaşkınca onu izlemeye başladım. Ciddi miydi? Yoksa benimle dalga mı geçiyordu? Onun lüks ve modern partisinde bizim gibi birilerin olmasını neden istiyordu?

“Hey sana diyorum.”

Gözlerimi yere eğerek bir süre ona ne diyeceğimi düşündüm. Hayır gelemezdim. Beni herkesin içinde rezil ederdi ve bana ne yapacağını bilmiyordum.

“Üzgünüm ben gelemem önemli işlerim var.”

Yoongi hafif kıkırdadı ve aniden yakama yapışarak beni kendine doğru çekti. Bir süre yüzüme alayla baktı ve küçük bir sırıtış yerleştirdi.

“Senin ne gibi önemli bir işin olabilir ki?”

Gözleri ile meydan okurcasına beni korkutmaya çalışırken kafamı iki yana salladım. Ben bu Parti'ye asla gelemezdim. Neler olacağını kestirebiliyordum.

“Eğer Parti'nin garsonu olmak istemiyorsan bu Parti'ye geleceksin.”

Garson? Ne demek istedi?

Anlamsız bakışlarımı ona yollarken sinirle nefesini dışarı verdi. Ellerini yakamdan çektiğinde beni hızla geriye doğru itti. Ayağım kaldırıma takılması ile kıçımın üzerine düşmüştüm.

Yoongi üzerime doğru yürürken tam karşımda eğildi ve iki elini bacağıma koyarak okşamaya başladı.

“Lütfen Parti'ye gelirken ezik kıyafetlerin ile gelme!”

Göz kıptı ve ellerini bacaklarımdan çekerek ayağa kalktı. Gözlerimi sıkıca yumdum ve sakin bir şekilde nefes alıp vermeye başladım.

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin