13.

13.3K 856 2.5K
                                    

Panonun etrafında toplanan bu kalabalığa baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Panonun etrafında toplanan bu kalabalığa baktım. O kişiler ise hepsi bursluydu. Etrafında ki zengin kişiler ise onlarla dalga geçiyordu. Bursluların hiç biri onları umursamıyordu çünkü artık alışmışlardı.

Kendimde burslu olarak ponaya doğru yürüdüm. Gözlerim Yoongi ile Taehyung'un sırıtan yüzlerine çevirdim. Henüz beni görmemişlerdi ama onlara alayla baktığına emindim. Kalabalığın yanına geldiğimde bazı kişiler yüzünü aşarak panodan uzaklaşıyordu.

“Ah onuncu olmuşum.”

Merakla kalabalığın içine girdim. Yanımdaki uzun boylu bu çocuğa kafamı kaldırarak baktım, bu Jin idi.

“Sonuncu olmuşsun” dedi bana.

Kaşlarımı çattım ve listeye göz attım. Ah bu bursluluktan kurtulmak için olunan sınav idi.

Gözlerin en sona indiğinde ismini görünce hafif afalladım. Biliyordum sonuncu olacağıma. Galiba bu sınavdan sonra kendimi çok kötü hissedecektim. Artık eskisi gibi çalışkan olma yollarına gitsem daha iyi olacaktı.

Merakla birinci olanın ismine baktım. Ah evet birinci Jin olmuştu. Heyecanla ona döndüm “birinci olmuşsun tebrikler.”

Jin derin bir nefes aldı ve kafasıyla onayladı “aslında birinci olması gerek sensin.”

Şaşkın bir ifadem ile yüzüne baktığımda “bu ne demek?”

“Belki Min Yoongi'e sormak istersin.” dedi imalı bir şekilde.

Onun bu sınavla ne ilgisi olabilirdi ki? Tüm sorun bendeydi. Aslında o gün sırf kazanmamak için tüm ödevlerini bana getirmişti ve o yüzden sonuncu olmuştum.

“Ah unuttum...” Jin elini alnına koydu ve kalabalıktan çıktı. Eliyle gelmemi işaret etti.

Tam karşına geçtiğimde merakla yüzüne baktım. İki elini cebine attı ve umursamaz tavırla konuştu “Namjoon ikimizi de kantinde bekliyor olacak.”

Kaşlarımı çattım ve hafif kıkırdadım. Jin elini ensesine attı ve saçlarını karıştırdı. “Sınav kağıdının hepsi doluydu. Bu işe Yoongi'nin parmağı var.” dedi ve gözlerini duvara yaslanan Yoongi'e çevirdi.

“Tamam kantine geleceğim. O halde görüşürüz.” dedim ve arkama dönerek ağır adımlarla yürümeye başladım. Sınavın üzerinden 2 hafta geçmişti pek umursamıyordum.

Yoongi'nin yanından geçtiğimi bile fark etmemiştim ki Yoongi fırsatını kaçırmadan ayağıma çelmeyi takmıştı. Yere sert bir şekilde düştüğümde herkes yönünü bana çevirmişti. Avcum çizilmiş ve hafif kanamıştı. Yoongi gülerken ayaklarını tam karşımda gördüm. Kalkmak için doğrulurken Yoongi çantamdan tutup beni sert bir şekilde ayağa kaldırmıştı.

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin