3.

19.4K 1.2K 2.6K
                                    

Ayy özür dilerim bu akşam bildirimlerinizi çökerteceğim sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayy özür dilerim bu akşam bildirimlerinizi çökerteceğim sanırım. :) ah bu gidişle sanırım yarına kadar bütün bölümleri düzenlerim ve sonra size yeni bir bölüm yazacağım.

“Çalıştın mı sınava?”

Namjoon elini omzuma koyduğunda bir elimi bisikletin koltuğuna koyup diğer elimi ise direksiyona koyup yorgun adımlarla ilerliyordum. Uykusuzdum ve gözlerimden uyku akıyordu.

“Ahh yüzünden anlaşılıyor çalıştığın. Çok uykulu ve yorgun görünüyorsun.”

Evet gece boyunca sınava çalışmıştım. Yoongi'nin ödevlerini yapmadığım için pişman değildim. Bugün beni fazla hırpalasada umurumda olmayacaktı. Burslu bir öğrenciyim diye bana her istediklerini yapamazlardı.

“Eh biliyorsun bu sınav yılda biz kez oluyor. Eğer bu sınavda birinci olursan burslu bir öğrenci olmayacaksın ve okul bitene kadar ücretsiz bir şekilde bu okulda okuyacaksın.”

Yorgun bir şekilde kıkırdadım ve bisikletimden aldığım denge ile olduğum yerde durdum. Namjoon'un heyecanlı yüzüne baktığımda yüzüme hafif bir gülümseme oluşturdum. “Bu sınavı kazanacağımı pek sanmıyorum ama şansımı deneyeceğim.

Namjoon meraklı gözlerle yüzüme baktı ve kaşlarını hızla çattı “neden?”

Yorgun ve halsiz nefesimi dışarı verdim ve bisikletim ile diğer bisikletlerin olduğu tarafa doğru ilerledim. Namjoon hala peşimden geliyordu. Bu sınavı kazanacağımı ne kadar çok istediğimi o da biliyordu.

“Jimin neden? Yoksa sınava girmeyecek misin?”

Bisikletimin kilidini çantamdan çıkartırken “ah aslında fena bir fikir değil. Kazanamayacağım bir sınava neden gireyim ki?”

Namjoon hızla kolumdan tutup kendine çevirdi ve sinirli yüzü ile bana bağırmaya başladı aptallaşma sen bu sınava gireceksin.”

Kolumu hızla Namjoon'dan kurtarıp bisikleti kilitlemek için hafif eğildim. “Neden girmemi istiyorsun? Yoksa burslu bir arkadaşın olması seni utandırıyor mu?”

Namjoon elini yüzüne bastırıp sert ve bir o kadar da sinirli bir şekilde bağırdı “kes saçmalamayı!”

Bisikletimi son kez kontrol ettim ve kafamı sallayarak Namjoon'a döndüm. Ne zaman okula bisiklet ile gelsem Yoongi ve arkadaşları bisikletimi paramparça haline getiriyorlardı. Bu sefer izin vermeyeceğim.

“Bu sınava girmen lazım Jimin!”

Ayaklarım zorla yürürken gözlerimi deviridim “biliyorum Namjoon ve elimden geleni yapacağım. Sence bu sınavı Jin kazansa daha iyi olmaz mı? Sen onu seviyorsun.”

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin