“Ahaa yakaladım seni Park Jimin! Nereye kaçıyorsun böyle?”
Bisikletimi son sürat sürürken arkamda koşturan Jungkook'a garip bir şekilde bakındım. Jungkook çantamdan yakalayıp beni çoktan durdurmuştu.
Yüzümdeki terleri kolumla silerken anlamaz bakışlarım ile konuştum “ben kaçmıyorum. Acelem var.”
Bisikleti diğer bisikletlerin yanlarına koyup kilitledim. Jungkook ellerini cebine atmış uçuşan saçları ile beni izlemeye devam ediyordu.
“Ne acelen var?”
Jungkook'un tam karşısına geçtiğimde nefesimi dışarı verdim. “Namjoon ile konuşup o sınava gireceğim.”
Jungkook'un yüzü aniden düşmüş ve bir üzüntü kaplamıştı “Ne yani beni yalnız mı bıraksın bu okulda?”
Kaşlarımı hızla çattığımda yutkundum ve kolunu ittim “ama Jungkook senin bu okulda bir sürü arkadaşın olur.”
Jungkook kahkaha attığında iki elini cebine koydu “evet bir sürü arkadaşım olur fakat bir sevgilim olmaz.”
Zorla yutkundum ve gözlerimi hızla kaçırdım. Elimi saçlarıma daldırıp sakin bir nefes aldım. “Jungkook biz sevgili değiliz. Biliyorsun Yoongi iddiayı ka...”
Jungkook hızla sözümü kesti “si*tir et umrumda değil.”
Kolumu kaldırıp aniden elini elime birleştiğinde kocaman yutkundum. Bu heyecan neredendi? Ben sadece Yoongi de heyecanlanırdım. Bu garipti.
“Üzgünüm bu oyunu sürdürmemiz lazım.”
Derin bir nefes aldığımda onu onayladım. Çok düşündüm. Ben o okula başvuru kaydımı yapacağım. Sınava gireceğim ve bu lanet okuldan kurtulacağım.
Herkesin gözü bizdeydi. Çok şaşkınlardı. Jungkook elimi daha sıkıyor ve beni kendine çekiyordu.
Sanırım ben bu oyuna fazla alışamayacaktım. Oyundu ama gerçek gibi hissediyorum. Elimi tutan biri var.
Sınıfa doğru yürüdük ki benim kalbim hızla çarpmaya başladı. Aniden durduğumda Jungkook da durdu ve şaşkın gözlerle yüzüme baktı “ah hadi ama ondan mı korkuyorsun?”
Yoongi bizi bu şekilde gördüğünde delireceğine emindim. O beni kıskanmıyor sadece yanımda beni mutlu eden birisinin olmamasını istiyor. Artık bunu anlamıştım. Namjoon dan beni uzaklaştırmak için elinden geleni yapıyordu ve aynı şeyi Jungkook'a da yapacaktı. Ama buna izin vermeyeceğim. O halde ben bunu tem tersine çevireceğim.
Derin bir nefes aldım ve önden ben yürümeye başladım. Jungkook şaşkın bir o kadarda mutlu gibiydi. O da istediğini alacaktı.
Kapıyı hızla açıp içeriye girdiğimde tüm gözlerin üzerimizde olduğunu görünce nefesimi tuttum. Jungkook'un elini sıkıca tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tyranny ㄨ yoonmin ✓
FanfictionPark Jimin okulda Min Yoongi tarafından zorbalık görüyordu. Başlangıç: 01.11.2020 Bitiş: 21.06.2021 #myg -1 #yoonmin -4 #parkjimin -3 #hayrankurgu -2 #minyoongi -12 #suga -14 #pjm -7 #bts -1 #boyxboy -1