5.

17.8K 1.1K 1.8K
                                    

Bu bölümü tamamen değiştirdim kuzularım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölümü tamamen değiştirdim kuzularım..  bu bölümü okumanızı tavsiye ederimm...

Çantam kitaplarım yüzünde ağırlık yaparak biraz yırtılmıştı o yüzden sınıfa girmeden önce çantamdan bir kaç kitap çıkarıp daha fazla yırtılmamasını önlemeye çalıştım. Çantamı tekrar sırtıma attım ve merdivenden ağır adımlarla yürümeye başladım.

Sınıf kapısının önüne geldiğimde derin bir iç çektim ve kapıyı hızla açtım. Bugün okula geç kalmamın nedeni lanet olası bisikletimin beni yarı yolda bırakmasıydı. Herkes bana garip bir şekilde bakarken sırama doğru yürüdüm ve onlara da dil çıkarmayı da ihmal etmedim.

Sırama yürüdüm ve yine gördüğüm manzara ile gözlerimi devirdim. Aptallar yine sırama çöplerini atmışlardı. Dişimi dudağıma bastırıp çantamı sandalyeme sert bir şekilde fırlattım. Gerçekten bu gidişle kafayı yemek üzereydim. Okuldaki sınıfların tüm çöp kovalarını sırama boşaltmaları katlanılacak şey değildi.

Yoongi arkamdan nefesini enseme verdiğinde irkilerek kafamı yukarı kaldırdım. Elindeki içtiği çikolatalı süt kutusunu hızla masama fırlattı. Yanıma doğru geldi ve dudaklarını kulağıma doğru yaklaştırdı. Sıcak ve titreyen nefesini kulağıma verdi. “Dilin dilim ile birleşmesini istiyorum.”

Bu dediği şey üzerine irkildim ve onu üzerimden ittim. Aşırı ısınmış olan yüzüme dokundum ve derin nefes alıp vermeye başladım. Yoongi sırıtarak yüzüme baktığında onu ayağım ile bacağına hafif vurdum. “Si*tır git benle uğraşma.”

Kolumu hafif sündürdüm ve masanın üzerindeki tüm çöpleri yere fırlattım. Yoongi yerdeki çöpleri ayağı ile benim sıramın altına iterken aniden masamın üzerine oturdu. Kafamı kaldırıp ona bakarken elimdeki kitapları çantama attım.

Bugün pek durgunsun? Sanırım dediğim şey seni bayağı bir etkilemiş.”

Gözlerimi devirdim ve ayağımın altında olan çöpleri sinirle itmeye başladım. Yoongi bana sırıtarak bakmaya devam ederken nefesimi tuttum ve elim ile Yoongi'nin belinden tutarak onu sıramdan indirmeye çalıştım. “Yerine git!”

Yoongi masadan kıçını çektiğinde eğilerek yüzüme baktı. Kızaran yüzümü ne kadar saklamaya çalışsam dahi pek işe yaramadı. Gözlerimi iki kere kırpıştırdım ve Yoongi'nin omuzunu ittirdim. “Bakışlarından rahatsız oluyorum. Lütfen git!”

Yoongi kıkırdadı ve iki kolunu masaya koyarak çenesini koluna koyup bana inatla bakmaya devam etti.

Ona bakmamak için vücudumu yana çevirdim ve bu işe yaradı. Onun saçma ve şeytani yüzünü görmek istemiyordum daha fazla. Ona bir dakikadan fazla bakmak zararlıydı.

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin