21.

8.5K 511 1.2K
                                    

Evet bu bölüm smut olacak. Şimdiden uyarayım ehehhr. Pek yazmayı beceremesem de yapacak bişi yokk..
Neyse iyi okumalar ♥️♥️

“Lanet olsun! Açın şu kapıyı!”

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“Lanet olsun! Açın şu kapıyı!”

İki elimi yumruk yapıp kapıyı yumrukluyordum. Gecenin bir saati gelmem umrumda değildi. Uyuyor olmalıydılar ama bu kapının açılması için sürekli vurup, zile basacaktım.

Kapının kilidinin sesi kulaklarıma işittiğinde iki adım geri attım ayaklarımı. Derin nefes alıp verdim. Benim Yoongi ile konuşmam gerekiyordu. Hemde hemen. Bana çok sinirliydi ama umurumda değil onunla konuşacağım.

Her zaman ki gibi kapıyı yaşlı kadın açtığında önünde eğildim ama bu sefer bana gülümsemiyordu.

“Ben Yoongi'nin yanına geldim de.” dedim utana sıkıla.

Kadın elini kapıdan çekmeden konuştu. “Yoongi seni içeri almamamı söyledi üzgünüm.”

Yaşlı kadın kapıyı örteceği sıra elimi kapıyı tuttum ve onu durdurdum. “Lütfen onunla konuşmak istiyorum.”

Yaşlı kadın nefesini dışarı verdiğinde kafasını iki yana salladı. “Hayır seni içeri alamam.”

“Lütfen!”

Yaşlı kadın kapıyı yine örtmek için bedeni ile içeri girdi. Kapıyı örteceği sıra ayağımı kapının arasına koyarak örtülmesini engelledim. Yaşlı kadın bana kızacağı sıra kapıyı elimle itip hızla içeri girdim. Hızlı adımlarla koridordan geçip merdivenlere yöneldim. Yaşlı kadın arkamdan bağırıyordu hâlâ.

Merdivenden ikişer ikişer çıkarak Yoongi'nin odasının önünde durdum. Kapının üzerine tutturulmuş 'RAHATSIZ ETMEYİN!” yazısı vardı. Hafif gülümsedim ve elimi kapının kulpuna koydum. Tabiki kapıyı tıklamayacaktım ama Yoongi'nin içeride olup olmadığını bile bilmiyordum. Derin bir iç çektim ve gözlerimi sıkıca yumdum. Beni göreceğine pek mutlu olmayacaktı. Sırf benden kaçmamak için iki gün okula gelmemişti ve telefonlarıma bile cevap vermiyordu. Beni zor durumda bıraktı.

Kapının kulpunu yavaşça indirdiğimde kapı yavaşça açıldı. Kalbim şimdiden atmaya başlamıştı onu görmediğim halde. Kapıyı sonuna kadar araladığımda Yoongi'nin yatakta sırt üstü uzandığını gördüm. Kalçası hafif yukarda ve bacaklarını yukarı kaldırarak sallıyordu. Kulağına kulaklık vardı ve müziğin sesi ta buraya kadar geliyordu. Elindeki telefon ile sakin bir şekilde oyun oynuyordu. Onun bu umursamaz halleri beni üzerken haklı olduğunu düşündüm. O haklıydı sonuna kadar. Hatalı davranan benim.

Yavaş adımlarla içeri girdim. Ayağımı attığım anda parke sesi beni tedirgin ediyordu. Kapıyı arkadan örttüm ve gözlerimi kilide çevirdim. Yoongi'nin yüzü bana dönük olmadığı için henüz beni fark etmemişti. Kapının kilidinin üzerindeki anahtar ile sola çevirerek anahtarı kapının üzerinden aldım ve cebime attım. Beni istese de şimdi bu odadan çıkarmayacaktı.

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin