.18

11.7K 707 1.3K
                                    

İyi okumalarrrr 💜

İyi okumalarrrr 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jimin dur!"

Nefes nefese kalmıştık. Dakikalardır koşuyorduk. Bay Min en son bizi yakalamaları için adamlarına emir veriyordu. Ne kadar kaçacaktık bilmiyordum ama Yoongi'nin beni durdurmasıyla nefes alış ve verişimi düzeltmeye çalıştım.

"Jimin!" Yoongi nefesini dışarı verirken onun elini sıkıca tutuyordum. Yoongi'yi ona veremezdim. Onu benden uzağa gönderemezdi.

Yoongi terleyen yüzünü koluyla sildi ve derin bir nefes aldı. "Jimin..." gözleri dolmuştu konuşmadan.

"Yoongi şimdi olmaz. Bizi bulacaklar hadi gidelim." onu çekiştirdiğimde Yoongi diğer elimi de yakalayarak kendine çekmişti beni.

"Jimin, tekrar der misin?" dedi dudaklarını aralayarak.

Yutkunarak ona cevap verdim "neyi?"

Hafif kıkırdadı ve saçlarımı eli ile karıştırdı "bileti yırttığında sevgilim demiştin ya. Tekrar der misin?"

Kıpkırmızı olan yüzümü hızla yere eğerek gözlerimi ondan kaçırdım. Ağzımdan böyle bir şey çıkması beni de şaşırtmıştı. Yoongi derin bir nefes alıp parmakları ile çenemden kavrayarak kafamı kaldırmıştı.

"Utanınca çok tatlı oluyorsun." dedi dişini dudağına bastırırken.

Sırıtmamak için elimden geleni yapıyordum fakat kendimi tutamadım ve yüzüme kocaman bir gülümseme yaydım. Bunun üzerine Yoongi kıkırdayıp belimden tutarak beni kendine bastırdı. Vücudum nerdeyse onun vücuduna yapışmıştı. Yüzüne bakmamak için kafamı sürekli eğiyordum.

"Yoongi bizi bulacaklar. Gitmemiz lazım." dedim tedirgin bir şekilde.

Yoongi dudaklarını kulağıma yaklaştırıp fısıldadı "bana sevgilim diyene kadar bu şekilde kalacağız."

Derin bir nefes aldım ve dudaklarımı birbirine bastırdım. Ah kalbim duracaktı artık. Ondan nefret etmeye çalışıyorum ama bu o kadar zor ki. Beni sürekli her gün kendine çekiyor ve ondan kopmam daha da zorlaşıyor.

"Eh hadi ama Jimin sadece sevgilim diyeceksin." dedi kısık sesle.

Derin bir iç çektim ve kafamı kaldırarak ona gülümsedim. "Sevgilim."

Yoongi bir süre ağızı açık bana bakarken kocaman gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı. Ağlayan bir ses tonuyla konuşuyordu "sana yaptığım zorbalıkları hatırladıkça kendimden utanıyorum. Çok özür dilerim. Tamam biliyorum bunun telafisi yok ve özür dilemekle yetmiyor ama söz yaptıklarımı sana unutturacağım."

Gözlerimden istemsizce yaşlar akmaya başladı. Bana yaptıkları gerçekten kötüydü. Nerdeyse okulda her gün beni öldürüyordu. Ona, bana zarar verirken aşık oldum. Şimdi düşünüyorum da gerçekten aptalım.

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin