.16

13.3K 783 2.3K
                                    

“Al işte ikisini de birbirine düşürdün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“Al işte ikisini de birbirine düşürdün. Jungkook'tan uzak dur Jimin!”

Taehyung beni cam kenarında sıkıştırırken karşımda Jungkook ile Yoongi'nin kavgalarına bakıyordum.

“Neden beni dinlemiyorsun? Senin yüzünden sevdiğimi ve en yakın arkadaşımı kaybettim. İkiside seni seviyor.”

Kaşlarımı çattığımda Taehyung'un suratına boş bakışlar attım. “Jungkook seni seviyor ama sen anlamak istemiyorsun.”

Derin bir iç çektim ve gülümsedim. “O yurtdışındayken sen onu bırakmışsın. Sence burada kim haklı olabilir?”

Taehyung gergin nefesini dışarı verdi ve benden uzaklaşarak sırasına doğru yöneldi. Jungkook ile Yoongi'nin kavgalarını ayırmak için yanlarına doğru yürüdüm. Onları ayırmak için resmen kavgaya bende dahil olmuştum.

En sonunda Jungkook'un kolundan tutarak onu çekiştirdim. İkisi ayrıldığında kapı çoktan açılmış ve içeri elinde kağıtlarla dolu bir hoca girdi.

Herkes hocanın elindeki kağıda bakarken biz de hemen yerimize doğru yürüdük. Jungkook yanıma oturmak isterken Yoongi ondan önce davranarak oturdu ve Jungkook da Yoongi'nin oturduğunu görmediği için Yoongi'nin üzerine oturdu. Buna bende dahil herkes gülerken Jungkook hızla arkaya doğru yürüdü.

“Masanın üzerinde kalem ile silgiden başka birşey görmeyeceğim.”

Herkes itiraz etmeye koyulmuştu. Birden bire sınav olması herkesi şaşırtmıştı. O kadar itiraza rağmen hoca sınav yapmaya kararlıydı.

Sınav kağıtlarını hızlı bir şekilde dağıtırken derin bir iç çektim. Yoongi altta olan elimi hızlıca yakalayarak bana gülümsedi “bugün okuldan kaçalım mı? Birşeyler yaparız.”

Hayatımda hiç okuldan kaçmamıştım. Bir kere bu maceraya atılmak istiyordum fakat annem bunu duyarsa çok üzülürdü. Kafamı iki yana sallayarak elimi ondan kurtardım. “Ah hayır bu yanlış birşey.”

Yoongi derin bir nefes alıp önüne dönerken elindeki kalem ile oynamaya başladı. “Eğer risk almak istemiyorsan hayatın boyunca mutsuz olursun.” dedi sınav kağıdına ismini yazarken.

Hayatım boyunca hiç bir riske girmemiştim. Ah aslında riske girecek zamanım yoktu. Ben bir kenarda susmuş oturmuş birinden başka birşey değildim. Evet şu sıralar çok garip şeyler oluyordu ve olmaya da devam ediyor. Sadece bu günün sorunsuz bir şekilde atlatmak istiyordum.

“Çok düşünecek misin?” Yoongi gözlerini gözlerime çevirdiğinde gülümsedi.

Sınav kağıdıma dönerek birkaç şeyler karalamaya başladım. Yoongi kalemi masaya koymuş arkasına yaslanmıştı. Sadece kağıdının üstüne ismini yazmıştı. Onun bu gereksiz tavırları gerçekten fazlaydı.

tyranny ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin