•20•

4.1K 169 129
                                    

Uno oynuyorsunuz ve sizi hiçbir şekilde yenemiyorlar! Tepkileri ve sizi yenmeye çalışma girişimleri

Slenderman: *Sana çok sinir oldu, aklını okuyarak hamleni öğrenmeye çalışıyor.* S/A Ne fena oynuyorsun yaa

Jeff The Killer: *Kaybedince sana yastık atıyor. Oynarken eline bakmaya çalışıyor* Az bekle sen, sana +4 atacağım.

Jane The Killer: *Iyi oynamanı takdir ediyor. Gülerek ve eğlenerek oynuyorsunuz* Oynamak ne zevkliymiş kanka!

Homidical Liu: *Sabırla oynuyor sen kazanınca Sully çıkı veriyor* Eyyy seni Şerefsiiiizzzzz Gitti tüm +2'lerim!

Masky: *Sizi izleyen tarafta. Sen kazanınca diğerlerine gülüyor* Ağlamayın tamam...

Hoodie: *Masky'e dirsek atıyor. O da sizi izleyen tarafta* Jeff'in suratına baksana, kıpkırmızı olmuş sjsjsj
Jeff: Hey duydum onu!

Toby: *Patlamış mısır yerken izliyor* Sggahaahbajs Ne eziksiniz be!

Eyesless Jack: *Sırıttı* S/A yine harikasın

Laughing Jack: *Kazanana şeker vereceğim dedi sürekli sen kazanınca tüm şekerleri yedi* Banane, hepsi sana mı gidecek?

Puppeter: *Sana +2leri bombaladı sende yön değiştirme attın* Hay Ben-

Jason The Toymaker: *Pup'a gülerken kartını atıyor* Iyiki senin yerinde değilim.

ClockWork: Harikasın S/A!! Ne güzel kartlar gelmiş öyle!

Offenderman: *Sana yaradı aslında. Kartları göğsünün üstünde tutuyorsun. Oyunla pek ilgilenmiyor zaten, sana odaklanmış durumda. Dikkatli ol*

Red Angel: *Sen düşünürken eğilerek seni öptü ve dikkatin dağıldı. Sonuç diğer pastalar sana yüzlerce kart çektirdi. Ray'se sana sırıtıyor* Ah özür dilerim! Amacım aklını başından almak değildi.
S/A: -///-" Çok konuşma, oyun henüz b-bitmedi.
Ray: Hayatım kekeliyorsun...
S/A: YAZAAAAARRRR

Judge Angel: *Sinirle kartları yere attı.* Ne boktan el be
S/A: Oha sen küfür mü ettin?
Dina: Ettim, katilim bende sonuçta.

Bloody Painter: *Seni kırmızı parlayan gözlerle uno oynarken çizdi.* Al işte şimdi tam bir Kumarbaz oldun.

Ben Drowned: *Kağıt oyununda seni yenemediği için gıcık oldu. Elini omzuna koyarak kıkırdadın.*
S/A: Üzülme Ben, eminim hile yapsan kazanırsın.
Ben: Sen hile mi yapıyorsun?!
S/A: ....Öyle bir şey demedim. Ayrıca etrafımda sinirli bu kadar pasta varken hile yapmam imkansız. (Yalan söylediğini herkes biliyo okuyucum, ay bekle biraz. Sadece ben biliyorum sjsjak)

Sally: *Onunla kart eşleştirme oynadınız.* Yaaa S/A abla/abi biraz benimde bulmama izin veeerrrr!
S/A: Özür dilerim Sally'cim ama hafızamın senden iyi olması benim suçum değil ;)

Istek isterrriiiiiiimm, aklınıza gelen tüm edepsiz veya saçma şeyleri yazın kankalarım!!

Oylarınızı da eksik etmeyin, sizi seviyoreeee

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now