•39•

3.3K 145 149
                                    


Slenderman: *Polisleri öldürüp sizi oradan ışınladı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Slenderman: *Polisleri öldürüp sizi oradan ışınladı.*

Jeff The Killer: Vay anasını...

Jane The Killer: S/A iyi sürdün falan da o hız neydi kanka, hani gerekte yoktu! Kaza yaparak ölecektik!

Homidical Liu: *Kafanı okşadı.* Aferiiiiiinnn.

Masky: Ne bakıyorsun dik dik. Aferin falan mı bekliyorsun?

Hoodie: Acemi şansı...

Toby: *Binmeye biraz korkmuştu ama sonra alıştı.* Vaay kanka hazır binmişken şöyle bir şehir turu mu yapsak?

ClockWork: İyi iş S/A. Şimdi eve gidelim, acıktım.

Eyesless Jack: *Uyuyakaldı.* H-ha?!? Neredeyiz? Bura hangi gezegen?

Laughing Jack: *Zor da olsa polislerin çoğunu öldürdünüz.* AHAHAHAH S/A çok eğlenceliydi, hadi bir daha yapalım!

Puppeter: *O uçarak eve kaçtı. Sen arabayla yalnız geldin. Tutuklanmadığını görünce şaşırdı.*
S/A? Polislere rüşvet falan mı verdin?

Jason The Toymaker: Bunun için benden övgü bekleme!! Ben olsaydım, bende sürerdim!!!

Offenderman: *Sana gitmeni söyledi. Polisleri de kendi yöntemiyle halletti.* Hızlı varmışsın, güzel.

Red Angel: Bebeğim biraz yavaş mı gitsek?? *Anı firen yapıp drift atarsın.* Hay Ben-! Hayatım...Yavaş git biraz. YAVAŞ GİTSENE!! Gitmezsen ben de seninle hızlı gideceğim!!!

Judge Angel: S/A, çok havalıydı. (Yeni bir idol buldum.)

Bloody Painter: Bunu daha fazla yapmalıyız. Şimdi eve doğru gidelim, ilham perim kapıma dayandı.

Ben Drowned: *Arabanın koluna sıkıca tutunmuştu. Ona bakarak dalga geçtin.*
S/A: Korktun mu Beeeeeennnn??
Ben: Ne k-korkması yaa. Çok hızlı gidiyorsun ya o y-yüzden.
*Bir virajdan hızlıca dönersin.*
Ben: S/A TAMAM KORKUYORUM AZ YAVAŞ YAAA!!

Sally: *Kemeri takılı.* Voohooooo!!! Ne eğlenceliymiş bu! Daha önce arabaya binmiştim ama... *Gözleri doldu.* (Bu sefer farklı!! Yanımda S/A abim var! O amcam gibi değil!)
Kız olsaydın yapman mümkün değil i yüzden kız versiyonunu yazmadım. Yanlış anlamayınız...!

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now