🎉🎊🎉

2.8K 159 146
                                    

Özel Bölüm Vol.2

Evet... Kitabım kısa bir sürede 10.000 okumaya ulaştı. Hepinize çok ama çok teşekkür ederim.

Son duyurumdan sonra bir anda yıldız sayısı da 1.000'i geçti. Sağolun var olun.

Özel bölümler arasından çok da zaman geçmedi ama siz hakediyorsunuz o yüzden yazacağım UwU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Özel bölümler arasından çok da zaman geçmedi ama siz hakediyorsunuz o yüzden yazacağım UwU

~ Cp'ler size ilanı-aşk yapıyorlar ~
Bu bölümde rahatsız olabileceğiniz bir iki karakter olabilir. Ayrıca kızları tekrar yazmıyorum umarım sorun etmezsiniz. 💙💫

Slenderman: *Slendy ve sen ufak bir kulübede buluşmuştunuz. Sen eski bir arkadaşıydın. (Hayır dostum sadece 20 yıldır.) Senden birkaç fikir almak istiyordu. Zalgo hakkında. İş edasıyla içeri girmiş, tüm ciddiyetinle konuşmaya başlamıştın. Slendy seni dinliyor, arada doğru anlıyor mu diye seni durduruyordu. Zekânı takdir ediyordu. Işiniz bittiğinde kulübeden çıkmak için harekete geçmiştin ama Slendy seni durdurmuştu.
"S/A, biliyorum benim gibi birinin bunları söylemesi tuhaf ama zekana ve dik duruşuna hayranım. Hissettiğim bu duygu beni defalarca bilinmemezliğe itti... Ama şimdi ne olduğunu anladım." Ona tek kaşını kaldırarak baktın.
"Neymiş Slenderman?"
"Sanırım ben sana aşık oldum."

Jeff The Killer: *Son kurbanını kolundan tutarak yere yatırıp kafasına bıçağı sokan Jeff'i izliyordun. Ağzına kesikler atarken öncekiler gibi eğlenmiyordu. Bir şeyler düşünüyordu. Bu durum alışılmadıktı, bu yüzden ona sormaya karar verdin. Ayağa kalkıp bıçağını silen Jeff'e yanaştın.
"Hey Jeff... İyi misin?" Jeff seni yeni fark ederek kafasını kaldırdı. Gözlerinden bile bir düşüncesi olduğu belliydi.
"S/A...Benim sana bir şey söylemem gerekiyor." Meraklı gözlerle onu süzdün. Jeff kararsızlıkla başını yukarı kaldırdı.
"Sen... Sen aklı dengemi sorgulamadan benimle takılan ilk insanlardansın. Pislik olduğumu bile bile benimle birlikte vakit geçiriyorsun. Bunun için sana minnettarım." Omuzlarından tuttu.
"Ben sana aşığım... Benimle çıkar mısın?"

Homidical Liu: *Liu odanda kitap okurken seni izliyordu. Bir kez daha çok güzel olduğunu düşündü. Güldüğünde gözleri parladı. Sen bir katildin evet ama oradaki herkese karşı nazik, korumacı ve sakin biriydin. Liu bu yüzden sana aşıktı. Sully bu konuda birçok kez Liu'yla konuşmuştu. Açıkçası Liu Sully yüzünden sana yapabileceklerinden korkuyordu, yine de o seni seviyordu ve gerekirse Sully'nin sana karşı hissettiği çirkin hisleri bastıracaktı. Odanın kapısını çaldı ve içeri girdi. Kafanı kaldırarak ona baktın ve gülümsedin.
"Merhaba Liu, seni buraya getiren nedir?" Liu'nun kalbi çok hızlı atıyordu. Şaşkınlıkla ona baktın ve ayağa kalktın.
"İyi misin?" Liu duygularını daha fazla kontrol edemedi ve Sully'e yenik düştü. Seni kitaplığa yaslayarak öpmeye başladı. Karşı çıkmadın. Kendine geldiğinde hemen geri çekildi.
"Eeee S/A Ben... Seni seviyorum. Çok aşığım. Benimle çıkar mısın?"

CreepyPasta TepkilerWhere stories live. Discover now