Slenderman: *Ona hatırlattığın için suratına bir tokat geçirdi sende uçtun Amerika'ya* İnşallah aklı başına gelir.
S/A: Ne başıma ya?! Götüme geldi götüme!Jeff The Killer: *Sana şöyle bir baktıktan sonra bıçağını çıkardı.* Sen kime yüzsüz diyorsun?
S/A: Sanaaa ->-
Jeff: Sıçarım ağzına- .. Niye ağzını açıyorsun mal gibi?
S/A: Sıç diye -.-
Jeff: Gerizekalı, harbi geri zekalı!
S/A: En azından ben geri zekâlıyım, sende zeka hiç yok. Sjsjsjsjsj
Jeff: * Eliminate S/A Mode Activated*Jane The Killer: *Bıçakla üstüne atladı* Yüzüm yanık, evet ama, yüzsüz biraz ayıp oluyor yani.
S/A: Jane, ne yapacaksın o bıçakla?Homidical Liu: Ayıp oluyor ama- Sana göstereceğim yüzsüzü! Derini yüzeceğim!! Gel lan buraya!!
S/A: Sully Allah belanı versin! Ne oldu o kadar seviyorum işleri?!
Sully: Sana olan sevgimden derini süzüp tavana asacağım!
S/A: Nasıl bir psikopata denk geldim ya Rabbim?Masky: *Silahıyla ensene vurdu* Gerizekalı.
S/A: Masky acıdı yaa
Masky: Acısın diye yaptım zaten -_-Hoodie: *Seni kucağına aldı ve dışarı attı.* Git az işe yara... Salak
S/A: Beni kovamazsın!!
Hoodie: *Sırıttı* Öyle mi? *Kapıyı yüzüne kapadı.Toby: *Dediğine güldü ve kafana hafifçe vurdu* Laf soktum diye hemen sende sokmak zorundasın değil mi?
S/A: A-ha! Geride kalamam.Eyesless Jack: *Seni yere fırlattı ve üstüne çıktı. Sweat'ini çıkarmaya çalışırken sende elindeki neşteri almaya çalışıyordun.* Göstericem sana yüzsüzlük nasılmış...
Laughing Jack: Ahahaha, Sen şimdi laf mı soktun?
S/A: Evet-
Jack: Seni ayağımın altına alırım kız! Kapa çeneni!Puppeter: *Sinirlendi Ama olay çıkmasın diye gitti*
Jason The Toymaker: *Çok şaşırdı* Sen ne cüretle bendenize hakaret edersin!
S/A: Son no corotlo bondonozo hokorot odorson.
J: Benden günah gitti.Offenderman: *Gözleri yok ama sana kızgınca baktığını tahmin edebiliyordun.* Ayıp oluyor ama..
S/A: Haklıyım ama *Dil çıkarırsın*
Offy: Sok o dili içeri yoksa başka şeyler için kullanırım.Red Angel: *Kaşlarını çattı ve üzerine yürüdü. Seni duvarla arasına sıkıştırdı.
Bir daha desene sen onu.
S/A: Bir tanesini vereyim diyorum, yüzsüzlükten-
*Eğildi ve dudağını ısırdı.*
S/A: Aha.. Sal beni nolurrrrrClockWork: *Takmadı*
Bloody Painter: Boyam var ama ekstradan zarar gelmez.
S/A: Wut..
Helen: *Bıçağıyla sana doğru gelmeye başlar*
S/A: Haa, her şeyin fazlası zarar Helen!!!Judge Angel: *Seninle konuşmuyor çünkü kumar oynadın* -^-
Ben Drowned: O ne demek şimdi? Sanki sana hiç yüz vermiyoruz.
S/A: Yüzsüzsün nasıl veresin. Bende iki yüzlü olduğuma göre izin verde sana-
Ben: Bir kereliğine sus lütfen..Sally: *O Sana öyle bir şey demedi. Çocuk nerden bilsin iki yüzlüyü. Seni iki başlı falan sanardı herhalde.*
YOU ARE READING
CreepyPasta Tepkiler
HumorHabire okuyordum, yazayım dedim. Kadro: Slenderman Jeff The Killer Jane The Killer Homidical Liu Masky Hoodie Toby EJ LJ ClockWork Puppeter Jason The Toymaker Offenderman Red Angel Judge Angels Bloody Painter Ben Drowned Sally Dark Link Uyarı...